ר"ג החתימה את נילי
אורי סביר ,07/04/2006

רוד נילי, שפתח את העונה באליצור רמלה, יצטרף לעירוני ר"ג ויהיה בתקופה הקרובה על תקן זר חמישי. אדאמס עוד לא שוחרר.

רוד נילי (25.5, 1.99 מ') עבר מאליצור רמלה מהלאומית לעירוני ר"ג שאם לא תשתפר תהיה בקרוב גם היא שם. נילי חתם על תקן זר חמישי וביום א' באשקלון ישחק במקום קיי מדיסון הפצוע, אך במידה וטומי אדאמס ימשיך להציג יכולת חלשה, הוא ישוחרר מהקבוצה ונילי יתפוס את מקומו.

המשמעות מבחינת רמלה היא שהקבוצה מוותרת על סיכוייה האחרונים להעפיל לפלייאוף של הליגה הלאומית, ומעדיפה לשחרר את הזר היחיד שלה בלי להביא מחליף, כאשר למעשה נילי עוזב לאחר תקופה ארוכה בה לא קיבל משכורת. הגארד/פורוורד האמריקאי רשם העונה 23.4 נק' למשחק בליגה וגם זה אחרי שנחלש בתקופה האחרונה. היו לו העונה חמישה משחקים בהם קלע 30 נקודות ומעלה.

נילי, בוגר מכללת יוסטון באפטיסט (אחרי ששיחק גם באוניברסיטות ביילור וארקנסו-ליטל רוק), היה מלך הסלים של ליגת הNAIA בעונתו האחרונה, 02/3, כאשר קלע 28.9 נקודות בממוצע למשחק. כמו כן הוא תרם בעונתו האחרונה 11 ריב' למשחק, ונבחר ע"י מספר עיתונים לשחקן העונה בליגה.

הוא החל את הקריירה האירופית שלו במ.כ. חיפה/נשר לפני שנתיים ושיחק שמונה משחקים בטרם שוחרר. ארבעת משחקיו הראשונים היו מדהימים, עם ממוצעים של 24.5 נק' ו8.8 ריבאונדים למשחק, כולל 40 נקודות בחוץ נגד גליל עליון, אבל בהמשך הוא נחלש ושוחרר, כאשר הממוצעים הסופיים שלו עומדים על 14.9 נק', 5.8 ריב', 1.6 אס' ו45% מעבר לקשת.

לאחר ששוחרר מחיפה הצטרף למכבי קרית ביאליק בלאומית ב', שעד אז הייתה במקום האחרון עם שני ניצחונות בלבד. נילי הוציא את הקבוצה מהמקום האחרון עם חמישה ניצחונות במשך שישה מחזורים מדהימים, בהם שרדה הקבוצה כנגד כל הסיכויים, כאשר נילי קולע 22 נקודות למשחק. את העונה שעברה פתח נילי בוורצבורג הגרמנית, אך מלבד משחק ענק מול אלבא ברלין (21 נק', 18 ריב'), הציג יכולת בינונית והוחלף ע"י ג'רמי ויל, העונה ברמה"ש. ממוצעיו שם עמדו על 10.4 נק' ו5.9 ריב', בטרם עבר לשחק במכסיקו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();