תמיר. ברוך שובך



עמית תמיר חתם בגבעה
הראל שמאי ,03/04/2006

מעודדים מהניצחון ברמת גן אמש מיהרו בגבעת שמואל לסכם הבוקר עם הסנטר עמית תמיר, ששוחרר מא.א.ק. אתונה. ברקוביץ': "שואפים לפתוח את התחתית ביום ראשון הקרוב".

עמית תמיר סנטר נבחרת ישראל, ששוחרר לפני מספר שבועות מקבוצת א.א.ק. אתונה היוונית חתם היום בגבעת שמואל. בגבעה מעודדים מהניצחון אתמול ברמת גן ורואים במשחק הליגה הבא ביום ראשון נגד רמת השרון משחק מפתח במאבק הקבוצה על הישרדותה בליגה הראשונה.

המאמן, עופר ברקוביץ': "אני שמח מאוד שהצלחנו להחתים את עמית, שיהווה חיזוק משמעותי מתחת לסל ובמיוחד בנושא הריבאונד. אם ננצח ביום ראשון הקרוב את רמת השרון כל התחתית תיפתח ולזה אנחנו שואפים".

בשבעה משחקים בלבד העונה בליגה היוונית רשם תמיר 6.4 נק' ו1.6 ריב' ב10 דקות למשחק. ביורוליג ממוצעיו עמדו על 3.5 נק' ו3.2 ריב' כולל שיא קריירה של 16 ריבאונדים במשחק נגד בנטון טרוויזו של דייויד בלאט. משחקו הטוב ביותר היה גם הוא בדרבי ישראלי, כאשר רשם 21 נק' ו6 כ"ח בניצחון על לאריסה של ישראל שיינפלד, אותו יפגוש במדי ראשל"צ.

עבור תמיר יהיה זה משחק ליגה ראשון אחרי כמעט חמש עונות, במהלכן בילה באוניברסיטת קאל-ברקלי וביוון. משחקו האחרון היה במחזור ה28 של עונת 00/1, בהפסד הביתי של הפועל ירושלים למכבי רעננה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();