החליפו צרה בצרה
אורי סביר ,21/03/2006

רמה"ש, שמהיום הוסיפה לשמה "הפועל" מקדימה, החליפה את טרנס שאנון ששוחרר עקב בעיות משמעת בגריידי ריינולדס, שבתקופתו בקולג' עם מרכוס האטן הורשע בתקיפה ונשפט לעבודות שירות ולסדנת עצבים.

אחרי שטרנס שאנון הגיע לרמה"ש בהמלצתו של שחקן הקבוצה בעונה שעברה (שהגיע גם העונה בסוף) הקטור רומרו, גריידי ריינולדס (26, 2.00 מ') מגיע אולי בהמלצתו של חברו של רומרו בקרית הצעירים בעונה שעברה, מרכוס האטן שזכה עם ריינולדס בטורניר הNIT עם מכללת סנט ג'ונס ב2003. ריינולדס, שמשחק בשתי עמדות הפורוורד, חתם על חוזה לחודש.

ריינולדס שיחק שנתיים בסאות'רן יוניון ג'וניור קולג', שם רשם 17 נק' ו9 ריב' למשחק וזכה בשתי אליפויות ארציות. אחרי השנתיים שם היה מבוקש במספר מכללות, אבל בסוף נחת לצידו של האטן בסט ג'ונס, ממנה יצא ב2004 עם ממוצעים של 11.8 נק' ו6.2 ריב' בעונתו האחרונה בה הסתבך לא פעם עם החוק והושעה מכשמונה משחקים. ריינולדס אף נשפט לעבודות שירות ונאלץ להשתתף בסדנה לשליטה בעצבים עקב תקיפת צעירה בצורה אלימה במיוחד.

העונה שיחק הפורוורד יליד אלבאמה בקבוצת פיולניר באיסלנד, בה רשם ממוצעים גבוהים מאוד של 28.3 נק' ו10.1 ריב' למשחק. שלשום גמרה הקבוצה את העונה אחרי הפסד 0-2 ברבע גמר הפלייאוף. מוקדם יותר שיחק בליגה הארגנטינאית.

אגב ריינולדס הוא לא היחיד שעשה בעיות אז בסנט ג'ונס, וההסתבכויות החוזרות ונשנות של שחקני הקבוצה היו מהסיבות שהביאו את מייק ג'ארוויס, מאמן הקבוצה האגדי, להתפטר. מלבד רון ארטסט הידוע בשטויות שלו והאטן שכנראה חיכה עם ההסתבכויות עם החוק לארץ הקודש, הושעו בעונתו האחרונה של ריינולדס שלושה שחקנים אחרים מתוכנית הכדורסל של המכללה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();