כהן. סיים את העונה נהדר



כהן וסן דייגו נעצרו אצל גונזאגה
אורי סביר ,06/03/2006

ניר כהן נתן עוד הופעה נהדרת בשידור חי מחוף לחוף, וסן דייגו כמעט הייתה אחראית להפתעה ענקית, אבל בסוף הפסידה למדורגת חמישית, גונזאגה, אחרי הארכה.

שנתיים וחודש לא הפסידו גונזאגה, המדורגת חמישית בארה"ב ואחת המועמדות לזכייה באליפות המכללות השנה, במשחק בית. העונה, היא לא הפסידה בכלל ליריבות מהקונפרנס, אבל הלילה זה כמעט קרה, כאשר סן דייגו הצנועה עשתה לה חיים קשים מאוד וכפתה עליה הארכה, בסיומה נפלה מהרגליים והפסידה 92-96.

אחרי פיגור ב10 נקודות בהפסקה, סן דייגו פתחה את המחצית השניה מצוין ונטלה את היתרון. היא שמרה מצוין על הכוכב אדם מוריסון, ובמשך 11 דקות החזיקה את גונזאגה הביתית בלי סל שדה! ניר כהן יצא בעבירה חמישית (שלא הייתה ולא נבראה) בדקה האחרונה, וראה מהספסל את ניק לואיס שולח את המשחק להארכה ממש עם הבאזר, אחרי מחיקת פיגור 4, ולא מעט בזכות החטאת עונשין של מוריסון 4 שניות קודם לכן.

אבל בהארכה ה"בולדוגז" המקומיים ניצלו את הרגליים הטריות שלהם מול העייפות של ה"טוררוס", ששיחקו משחק שלישי תוך 48 שעות, וסלים חשובים של ג'יי.פי. באטיסטה הנהדר נתנו להם את הניצחון, לא לפני ששוב סן דייגו קיבלה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה שניה, בסיום 96-92 לגונזאגה, שתפגוש היום בגמר (שוב שידור חי בESPN) את לויולה מרימאונט.

ניר כהן פתח בחמישייה ושיחק 27 דקות בהן קלע 15 נקודות (4-6 לשתיים, 2-4 לשלוש, 1-1 מהקו), הוריד 4 ריבאונדים (שוב 3 בהתקפה), מסר אסיסט אחד וחטף כדור אחד בלי אף איבוד. אדם מוריסון, המועמד לשחקן העונה, קלע 24 עבור המנצחת, אבל רק ב5-16 מהשדה ו11-14 מהקו.

סן דייגו למעשה סיימה את העונה, והיא מקווה עכשיו לקבל הזמנה לטורניר הNIT (סיכויים סבירים). כהן סיים את העונה עם חמישה משחקים רצופים בספרות כפולות, ובשני המשחקים האחרונים שיפר את שיא העונה שלו. אם ירצה, יוכל לחזור לשחק עונה נוספת בשנה הבאה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();