בורשטיין צפוי להיעדר כחודש
אורי סביר ,05/03/2006

טל בורשטיין, שנפצע ביום ה' האחרון, סובל מקרע בשריר התאומים וככל הנראה ייעדר כחודש. המשמעות: לא ישחק בגמר הגביע ויפספס גם את יתר משחקי הטופ 16. קלימאמיו ניצחה הערב אחרי שתי הארכות.

מכה קשה למכבי ת"א: טל בורשטיין, שנפצע במשחק היורוליג האחרון נגד אולקר ולא שיחק הערב נגד עירוני ר"ג (108-58), סובל מקרע בשריר התאומים וככל הנראה יצטרך לנוח מפעילות בחודש הקרוב. המשמעות המיידית היא שקפטן נבחרת ישראל יחמיץ את גמר הגביע ביום א' הבא נגד הפועל ירושלים ואת המשחק הקריטי נגד קלימאמיו בבולוניה. אם אכן לא יצליח לחזור תוך ארבעה שבועות, יחמיץ את יתר משחקי הטופ 16, שיסתיימו ב30 במרץ, וגם את משחק העונה השני בליגה מול הפועל ירושלים בעוד שלושה שבועות.

בורשטיין חשוב מאוד העונה למכבי ביורוליג, ובהפסדים הוא תורם רק 5.0 נק' ו3.8 ריב' לעומת 9.3 נק' ו4.7 בניצחונות. ועם זאת, היעדרותו משמעותית יותר במפעלים הישראלים, כיוון שביורוליג הרוטציה שלה ארוכה בעוד שני זרים שלא יכולים להירשם בארץ. ההפסד היחידי של מכבי העונה בליגה היה בראשל"צ, משחק בו חסרה את בורשטיין עקב מחלה.

קלימאמיו בולוניה, היריבה של מכבי ת"א ביום ה', שמרה היום על מאזן מושלם במשחקי הבית בפלאדוצה אחרי ניצחון בשתי הארכות על נאפולי, מחזיקת הגביע, 112-107. סטפאנו מנצ'ינלי הוביל את קלימאמיו עם 26 נקודות, מרקו בלינלי הוסיף 25, טראוויס ווטסון וסאני בצ'ירוביץ' 16 כ"א. את נאפולי הוביל לין גריר הנהדר עם 40 נקודות, כולל 18-19 מהקו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();