קנטור. פוגש את הקבוצה בה גדל



הערב: רמה"ש מגיעה למלחה
אורי סביר ,03/03/2006

במשחק מוקדם שיפתח את המחזור ה17, תארח הערב הפועל ירושלים את רמה"ש בצל פרסומי סוף השבוע ולפני המשחק הקריטי נגד רומא.

רגע לפני משחק העונה שלה בגביע יול"ב בו תצטרך למחוק 8 הפרש בגומלין רבע הגמר נגד רומא, ואחרי הפרסומים בסוף השבוע על התביעה נגד מייסון ג'וניור, אוסטין וג'נקינס בגין תקיפה מינית של צעירה הלוקה בתסמונת דאון, תחפש הפועל ירושלים קצת שקט תעשייתי בבית מול הלפני-אחרונה, רמה"ש (21:00, ביטון, אוברלנדר ושאול, שידור חי בערוץ 54).

אחרי הניצחון על נהריה, הגיע המותחן בר"ג שהוכרע רק אחרי הארכה וההפסד ברומא, ושוב מדברים בירושלים על יכולת חלשה של הקבוצה. רוג'ר מייסון ג'וניור לא ממש מוצא את עצמו לאחרונה, אוסטין מתקשה משום מה במשחקי הבית (רק 13.0 נק', 51% לשתיים ו55% מהקו בליגה במלחה) אבל בכל זאת בקבוצה ממש לא חושבים על הפסד לרמה"ש. בטח לא כשבאופק מחכים לה שני משחקים בהיכל נוקיה נגד מכבי ת"א (גמר הגביע ומשחק ליגה) וכמובן הגומלין נגד רומא.

רמה"ש הייתה חופשית במחזור שעבר, אך קודם לכן ניצחה את ר"ג בבית אחרי תצוגה גדולה של דייויד לוגאן, וביום ד' גברה במשחק אימון על נבחרת העתודה. אלעד ענבר ורועי ברקוביץ' הצטיינו אף הם בניצחון על ר"ג, וכדי לצאת עם סנסציה עצומה במלחה (כנראה בלי טרנס שאנון הפצוע והקטור רומרו שחזר לונצואלה), רוני בוסאני יזדקק לתרומה נהדרת משני הישראלים המובילים שלו, שבהפסדים תורמים 11 נקודות פחות מבניצחונות.

בפעם האחרונה שרמה"ש ניצחה במלחה, בעונת 03/4, גיא קנטור היה כוכב הניצחון, ובמחזור הליגה האחרון הוא רשם שיא עונה של 10 נקודות, והחזיר את האדומים מבור מוקדם ברבע השני. בסיבוב שעבר הוא קלע נגד קבוצת נעוריו מהשרון את נקודותיו הראשונות העונה, ובפעם השניה הוא יקווה להמשך במגמה החיובית.

לחצו כאן לסיפור המפגש הקודם (98-86 לירושלים)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();