אווג'ובי. יגיע לאלף?



מוצ"ש: חזרה גנרלית בזיסמן
אורי סביר ,24/02/2006

רגע לפני משחקי רבע גמר גביע יול"ב מול רומא, תפתח הפועל ירושלים את המחזור ה16 בחוץ מול עירוני ר"ג (20:55), שתחפש ניצחון ראשון מאז המחזור העשירי.

עירוני ר"ג תארח את הפועל ירושלים (20:55, זריף, רייניש ורימון, שידור חי בערוץ 54 ב"שלם וצפה") במשחק מוקדם מהמחזור ה16 שהוזז למוצ"ש עקב בקשתה של ירושלים, שתשחק ביום ג' הקרוב ברומא במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע יול"ב. גם בשבוע הבא תשחק ירושלים במוצ"ש במשחק מוקדם, הפעם נגד רמה"ש.

עירוני ר"ג הפסידה את ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל בבית הפסידה למעשה רק למכבי ת"א ונהריה. ר"ג במקום השמיני, אבל רמה"ש, שניצחה אותה בשבוע שעבר, נושפת בעורפה ורחוקה ממנה משחק אחד בלבד. הקבוצה של דני פרנקו סובלת מהיחלשות מסויימת של איתי לב וטונג'י אווג'ובי, וכן מנחיתות גדולה בספסל: המחליפים שלה תורמים הכי מעט נקודות ביחס לסה"כ של הקבוצה, של ירושלים הכי הרבה.

ירושלים התאוששה מההפסד להפועל ת"א ומהיכולת הרעה בחצי גמר הגביע עם ניצחון ב12 הפרש על נהריה בשבוע שעבר, כאשר מרקוביץ' וטפירו מצטיינים. לירושלים יתרון של שני משחקים על פני ראשל"צ והראש כבר כנראה ברומא, אבל בר"ג מעולם לא היה לה קל לשחק, ומאזנה שם הוא 4 ניצחונות בלבד מ14 משחקים מאז שנות התשעים.

במפגש הקודם ניצחה ירושלים בבית 97-82, עם 19 נקודות ו9 אסיסטים של טפירו, ובסה"כ שישה שחקנים בספרות כפולות לעומת שלושה בלבד של ר"ג. אז יתרונה הגדול של הפועל היה הקליעה מבחוץ, וכך צפוי להיות גם הפעם, מאחר ור"ג היא מהגרועות בליגה מעבר לקשת וגם הקבוצה שזורקת הכי מעט שלשות.

טונג'י אווג'ובי, שעשוי להחמיץ את המשחק עקב מתיחה בידו, יגיע ל1,000 נקודות בליגה שלנו אם יקלע 13 נקודות במפגש בין שתי הקבוצות עבורן שיחק בישראל. יוני ניר, שהושאל הקיץ לר"ג מירושלים, הצטיין לפני שבוע וחצי במדי העתודה, ואולי נגד האקסית יקבל דקות משמעותיות יותר.

ארז אדלשטיין, שהוביל את ר"ג לגמר הפלייאוף בעונת 01/2 יחד עם מתן נאור וארז מרקוביץ', יפגוש את דני פרנקו שהיה עוזרו בעבר וגם את ג'ייסון גארדנר, ששמו עלה כמועמד לירושלים מספר פעמים. גם רביב לימונד, שמרבה לחמם את הספסל, יוכל אולי להיזכר כמה דקות שיחק כאשר היה בר"ג.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();