קריירה חדשה לאחים שלף?
אורי סביר ,15/02/2006

אורי וגור שלף הוציאו ספר ילדים חדש. גור מספר לנו ממקום מושבו על איך התגלגל הרעיון לספר, שמצטרף לשלל ספרי גלורי בהם תוכלו לזכות בפרס החודשי ב"ספסליג".

לחצו כאן לקטלוג הספרים המלא של הוצאת גלורי ממנו תוכלו לבחור כפרס החודשי ב"ספסליג"

גור שלף הנהנה השנה מקריירה חדשה ומרעננת בליגה הבלגית התחרותית הוציא לאחרונה ספר ילדים יחד עם אחיו אורי. הספר, "צביקי הרואה ואינו נראה", מגולל את הרפתקאותיו של ילד קטן הקם בבוקרו של יום אחד ומגלה להפתעתו שהוא הפך לרואה ואינו נראה.

מי אמר שאין חיים אחרי מכבי ת"א? גור שלף שסיים בשנה שעברה קריירה ארוכה של שבע שנים ביד אליהו ועבר אל המרחבים הירוקים והשקט של בלגיה פתח במקביל גם בקריירה חדשה של סופר ילדים לאחר שהוציא ביחד עם אחיו אורי ספר ילדים חדש בשם "צביקי הרואה ואינו נראה". הספר מגולל את הרפתקאותיו של צביקי הקטן שקם יום אחד בבוקר ומגלה להפתעתו שהוא הפך לרואה ואינו נראה.
את מצבו החדש מנצל צביקי עד תום למעשי קונדס ותעלולים שלא יביישו את דני שובבני. הוא משגע את אמא שלו, לא מסדר את החדר, אוכל מה שהוא רוצה מהמקרר, מותח אנשים בים, וכמובן משחק כדורסל ומנצח את כולם.



"אני חושב שכל אחד מאיתנו דמיין לעצמו פעם מה הוא היה עושה אם הוא היה רואה ואינו נראה, זו פנטזיה", כך שלף ממקום מושבו באנטוורפן הקרה. "דני דין ניצל זאת בכדי להציל את המדינה ואותי יותר משך כל הקטע של מעשי הקונדס, מה לעשות אבל זה מה שילדים אוהבים וכנראה גם אני עוד קצת ילד באיזה שהוא מקום. השבוע האחיין שלי עשה הצגה של הספר בגן ולבש כמו צביקי תחתונים על הראש וגרביים על הידיים והילדים בגן היו בטירוף, זה הדליק אותם. חוץ מזה מה כבר מדליק ילדים יותר מהעובדה שהם יכולים לעשות מה שבא להם בלי שאף אחד יראה או יגיד משהו".

"הכל קרה במקרה", טוען שלף על היצירה הסיפרותית החדשה שלו, "מאז שיש לי ילדים אני יושב ומקריא להם כל ערב סיפור אחר. אחרי שכבר עברתי על כל הספרים והסיפורים עשרות פעמים זה התחיל לשעמם אותי והתחלתי להמציא סיפורים בעצמי, כל ערב סיפור חדש. ערב אחד ישב איתי אחי אורי, שמע את אחד הסיפורים, התלהב והחליט לנסות להעלות את הסיפורים על הכתב. אחרי כמה שבועות הוא בא אליי ואמר לי שהוא הראה את הסיפור לכמה הוצאות ספרים שהתלהבו מאוד מהרעיון. וכך נולד הספר".
"הבעיה היא שמאז שכתבנו את הספר הבת שלי לא מוכנה שאני אקריא לה או אמציא לה משהו אחר מלבד צביקי, כנראה שצריך כבר לכתוב ספרים נוספים כי אני שוב מתחיל להשתעמם".

בינתיים שלף ממשיך לככב בליגה הבלגית התחרותית בה הוא מוביל את מדד המצטיינים. הוא נהנה מקבוצתו החדשה וממאמנו הישראלי ומעדיף בשלב זה להמשיך ולהתרכז בכדורסל כל עוד הוא נהנה ומצליח.
"הוצאנו את הספר יותר בשביל הנפש והכיף ולא כקריירה חדשה, כרגע אני מתרכז בכדורסל ויש לי עוד כמה שנים לתת מעצמי למשחק שאני כל כך אוהב. מה יהיה בעתיד? אני לא יודע. אבל אני מאמין שאם נראה שאנשים נהנים מהספר אז נמשיך לכתוב".


עטיפת הספר


מבחר מספרי הוצאת "גלורי" אשר יחולקו כפרסים לזוכים החודשיים






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();