אליהו והאטן באולסטאר היורוקאפ
אורי סביר ,10/02/2006

ליאור אליהו זומן למשחק האולסטאר של היורוקאפ שיערך בקפריסין ויהיה הישראלי השישי שמשתתף באירוע, על אף חוסר ההצלחה של הגליל השנה במפעל. גם מרכוס האטן יהיה שם.

ליאור אליהו זומן למשחק האולסטאר של היורוקאפ שיערך בלימאסול ב14 במרץ. אליהו ישחק בנבחרת של האירופאים, יחד עם שני יריבים מוכרים: קוסטה ואסילאידיס היווני שהוביל את העתודה לגמר אליפות העולם, וארתוראס יומאנטאס הליטאי, לו הפסיד בחצי גמר אליפות אירופה לעתודה. אליהו יהיה הישראלי השישי שמשתתף באולסטאר במתכונתו הנוכחית, אחרי שיניב גרין שיחק לפני שנתיים במדי אירופה מול צביקה שרף שאימן את שאר העולם, וליאור לובין וארז מרקוביץ' שיתפו פעולה בעונה שעברה במדי אירופה מול דייויד בלאט שאימן בצד השני. יתר הסגל האירופי: גינטראס אייניקיס, קרזימיר לונצ'אר, קספאראס קמבאלה, ולאדימיר ורמינקו, דאמיר מרשיץ', מילוטין אלכסיץ', ג'יאנמרקו פוזקו, רודי פרננדז ואלכסנדרוס קיריטסיס.

בסגל "שאר העולם" ישחק מרכוס האטן, שגם הוא אמנם הודח כבר בשלב המוקדם, אבל עדיין מוליך בטבלת מלך הסלים של המפעל (ג'יי סטרייט הוא סגנו, אגב). הוא ישתף שם פעולה עם קלי מקארתי וג'רוד סטיבנסון, שהשנה נפגשו גם במחזור אחרון דרמטי ביורוקאפ, בו הדיח מקארתי את האחרון מהמשך הדרך בגלל הפרש סלים. לפני שנתיים, הדיח סטיבנסון את מקארתי וירושלים ברבע גמר הפלייאוף עם בני השרון. יתר השחקנים בסגל "שאר העולם": חיימה לורדה פרון (חברו לקבוצה של אפיק ניסים ברוסטוב), רובן וולקוביצקי, גלן מקגואן, מייקל האריס, מרכוס האטן, חאליד אל-אמין, מארק דיקל, פיליפ ג'ונס, פראנקי קינג ולמאר גריר.

מאמני הקבוצות יבחרו בהמשך, אבל העונה הסיכוי לנציגות כחולה-לבנה מעבר לקווים שואפת לאפס כנראה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();