רומרו חוזר לרמת השרון
שלומי פרי ,08/02/2006

הקטור רומרו, אחד הזרים הטובים בליגה בעונה שעברה חוזר לרמת השרון אחרי תחנה כושלת בליגה הקוריאנית.

הקטור רומרו חתם ברמת השרון ואמור לשחק בקבוצה כבר ביום ראשון הקרוב מול עירוני נהריה. נכון לעכשיו הוא מחליף את טרנס שאנון הפצוע, לאחר ששאנון יחלים (ייעדר לפחות חודש) יעשו בקבוצה חושבים לגבי איזה זר לשחרר.

על רומרו, שהיה מועמד גם להפועל ת"א העונה, עבר קיץ די סוער. אחרי סיום העונה בארץ, הוא עזר למארינוס לזכות באליפות ונצואלה, כשעל הדרך הוא זוכה בתואר השחקן המצטיין של הפלייאוף וגם ממליץ לרמה"ש על טרנס שאנון, שהפסיד לו בגמר.

בהמשך הקיץ הוא הוביל את נבחרת ונצואלה למדליית ארד באליפות אמריקה, אחרי ניצחון על האמריקאים במשחק על המקום השלישי. רומרו, שרשם 16.7 נק' ו7.7 ריב' באליפות, ישחק עם הנבחרת בקיץ באליפות העולם ביפן.

הפורוורד הנהדר היה על סף סיכום בואלנסיה הספרדית, אבל העניינים הסתבכו ובסופו של דבר העיסקה לא יצאה אל הפועל. רומרו התגלגל בסופו של דבר לקבוצת LG הקוריאנית, אבל עזב לאחרונה. אגב, גם בקיץ מתכנן רומרו להצטרף לאחיו ג'ון בקבוצת מארינוס, וביחד עם אוסקר טורס לנסות לזכות באליפות המקומית אחרי העונה האירופית.

רומרו שיחק ברמת השרון בעונה שעברה ורשם 24.6 נק' ו 10.2 רב' למשחק עם 57.7% משתיים. הוא הוביל את הליגה במדד המשוקלל והיה שני במלך הסלים רק למאליק דיקסון מראשל"צ.

באף משחק בשנה שעברה לא ירד רומרו מ11 נקודות, ונגד נהריה, אותה הוא פוגש ביום א', הוא רשם 30 נק' ו14 ריב' בעונה שעברה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();