שרף. ייצג אותנו בהגרלה



הגרלת הנבחרות - הערב ב18:00
אורי סביר ,08/02/2006

צביקה שרף, מאמן הנבחרת, ייצג את ישראל בהגרלת מוקדמות אליפות אירופה לגברים ונשים שתיערך ביום שבת במדריד בשעה 18:00. הסברים, תאריכים והדרגים להגרלה, בפנים.

צביקה שרף ייצג את האיגוד בהגרלת מוקדמות אליפות לגברים ולנשים שתיערך ביום שבת הקרוב בשעה 18:00 במדריד, ספרד. נבחרת הגברים של ישראל תהיה ראש בית במוקדמות אליפות אירופה ב2007.

יוון, גרמניה, צרפת, ספרד, ליטא, סלובניה, סרביה ומונטנגרו, איטליה וטורקיה ישחקו בקיץ הקרוב באליפות העולם ביפן, ועל כן יקבלו כרטיס חופשי ליורובאסקט 2007 שיערך בספרד. המשחקים עצמם יתקיימו בקיץ הקרוב בין ה31 באוגוסט ל16 בספטמבר במיני ליגה של 6 מחזורים, בסיומה מנצחות כל הבתים, ושתי הסגניות בעלות המאזן הטוב ביותר יעפילו לאליפות. עשר הקבוצות שלא יעלו ישחקו בטורניר ההזדמנות השניה שיערך בקיץ 2007.

הדרגים להגרלת המוקדמות
דרג א': קרואטיה, רוסיה, ישראל ובולגריה
דרג ב': לטביה, בוסניה והרצגובינה, אוקראיינה והונגריה
דרג ג': צ'כיה, שבדיה, פורטוגל ואסטוניה
דרג ד': בלגיה, מקדוניה, דנמרק ופולין

מקדוניה ודנמרק אגב הן הקבוצות שעלו מדרג ב', אבל פולין שירדה הועלת בחזרה לדרג א', מכיוון שתארח את יורובאסקט 2009.

הנשים בקבוצת האיכות השלישית
נבחרת הנשים של ישראל, ששרדה הקיץ בדרג א' האירופי, תיכנס לקבוצת הדירוג השלישית בהגרלה. משחקי המוקדמות של הנשים יערכו בין ה6 ל24 בספטמבר, ויכללו שלושה בתים של ארבע נבחרות ושני בתים של שלוש נבחרות. מנצחות הבתים, וארבע הסגניות הטובות ביותר יעפילו לאליפות אירופה 2007 באיטליה.

דרג א' להגרלה: לטביה, פולין, טורקיה, סרביה ויוון
דרג ב': גרמניה, רומניה, סלובקיה, אוקראיינה והונגריה
דרג ג': בלגיה, קרואטיה, ישראל, בולגריה ופינלנד
דרג ד': בלארוס, שבדיה וסלובניה.

גם לנשים תהיה הזדמנות שניה להעפיל בקיץ 2007 בטורניר מוקדמות נוסף, וכנראה שבניגוד להקיץ, גם ירדו ממנו קבוצות לדרג ב' האירופי.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();