קזרנובסקי. איחולי החלמה מהירה מהארץ



מבזק כוחותינו באירופה
אורי סביר ,01/01/2006

אבי קזרנובסקי, הסנטר הישראלי של חמינץ מצמרת הליגה השניה בגרמניה, נפצע ויעדר כחודש. גונן ניצח במשחק העונה באוסטריה, לשיבק ושלף קר, לשטיין לא נגמר המזל אבל למאמן של יצחקי דווקא כן.

אבי קזרנובסקי, שמשחק כבר עונה שניה ברציפות בחמינץ מהליגה השניה בגרמניה, סובל מפציעה במיניסקוס ויעדר לפחות עד סוף ינואר - כך מדווח האתר הרשמי של קבוצתו. בינתיים בוחנת הקבוצה את אלכסנדר זיסקונוב, בוגר מכללת פורדהאם בה שיחק גם מושון יעקוסי.

הסנטר הישראלי הוא שחקן חמישייה לכל דבר, וב13 משחקים העונה שיחק 26 דקות למשחק בהן קלע 12.7 נק' והוריד 7.4 ריב'. חמינץ מדורגת במקום השני במחוז הדרומי של הליגה השניה, במאזן 2-11, אחרי אולם הבלתי מנוצחת.

"ספסל" מאחלת לאבי החלמה מלאה וחזרה מהירה למגרשים.

המזל של שטיין לא נגמר
לא יאומן, ברמרהייבן לא מפסיקה לנצח משחקים צמודים. היום פתחה העולה החדשה את השנה החדשה עם ניצחון שני ברציפות בנקודה בלבד, 82-83 על גיסן, אחרי רבע אחרון נהדר של 21-32. שטיין שיחק 16 דקות וקלע 4 נקודות (1-1 לשתיים, 0-2 לשלוש, 2-2 מהקו), הוריד שני ריבאונדים ומסר אסיסט אחד. ברמרהייבן עלתה למאזן 4-11 ושמרה על המקום השני בטבלה אחרי אלבא ברלין.

סלובניה: המאמן של יצחקי התפטר
כשאורי יצחקי הפצוע יחזור לפעילות, יחכה לו מאמן חדש, אחרי שאנטה פריצ'ה החליט להתפטר מאימון לאשקו, המדורגת נכון להיום במקום האחרון בליגה האדריאטית עם שני ניצחונות בלבד. עוזרו, איוואן סטאניסאק, יחליף אותו בינתיים עד שתתקבל החלטה אחרת.

ניצחון במשחק העונה לגמונדן
במשחק העונה באוסטריה, החלה גמונדן ברצף חדש של ניצחונות אחרי ניצחון בית 66-73 קאפפנברג השניה, בזכות רבע אחרון של 13-26. מייז הוביל עם 23, ביוקנן הוסיף 21 וגמונדן פתחה פער של שלושה משחקים בצמרת במאזן 1-14.

בלגיה: מזג האוויר ביטל לאנטוורפן משחק
יום לפני הסילבסטר הייתה אמורה אנטוורפן לערוך משחק אימון ראשון אחרי הפגרה הקצרה של חג המולד בגנט, אך עקב תנאי מזג האוויר הקשים הוא בוטל. אנטוורפן תחזור למעגל המשחקים ביום שבת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();