זר נוסף למבחנים ברמה"ש
אורי סביר ,21/12/2005

רמה"ש לא מפסיקה לחפש אופציות, ולמרות ששני הגארדים משביעים רצון, היא מביאה למבחנים את דייויד לוגן, שחקן השנה בדרג השני במכללות לפני שנה.

אם רמה"ש תרד העונה ליגה, אולי היא תוכל להתנחם בכך שהייתה אחת הראשונות בהיסטוריה כנראה שהחזיקה בסגל שניים שנבחרו לשחקני העונה בדרג השני במכללות. את אלעד ענבר אתם כבר מכירים, עכשיו תורו של דייויד לוגן (23, 1.86 מ').

אז למי שמתקשה לעקוב, בואו ניתן לכם תקציר: ברנדאן יוז קיבל חוזה לאחרונה וגם הרשים בהפסד ביד אליהו ביום א', וג'רמי ויל, הגארד השני, אמנם קלע שם 8 נק' בלבד אבל מלבד טרנס שאנון הוא השחקן הכי יציב של הברקוביצ'ים העונה. אז למה בכל זאת לוגן מגיע? "במידה והוא ירשים מאוד, יוחתם במקום אחד משני הגארדים". אוקיי.

לוגן הוא בוגר אוניברסיטת אינדיאנאופוליס מהדרג השני במכללות מהקיץ שעבר. לוגן היה מלך הסלים של NCAA 2 עם 28.6 נקודות למשחק, וגם נבחר לשחקן העונה בכל הדרג. כמו ענבר, שנבחר גם הוא לשחקן העונה בעונת 03/4, לוגן יוצא מהקולג' שלו כמלך הסלים שלה בכל הזמנים עם 2,352 נקודות בקריירה.

מלבד ממוצע הנקודות המדהים (48% מהשדה, 41% מהשלוש, 79% מהקו), הוסיף הגארד 4.4 ריב', 5.0 אס' וכמעט 2 חט' למשחק. שיא העונה שלו היה 46 נקודות במשחק אחד, ורק פעמיים ב29 משחקים הוא לא הגיע לספרות כפולות. הקיץ ניסה לוגאן מזלו במחנה האימונים של הדאלאס מאבריקס ואפילו היה מלך החטיפות של אחת מליגות הקיץ המוקדמות, אך לא קיבל חוזה.

אגב, לוגן הוא השחקן השלישי כבר העונה שמגיע לרמה"ש ממחוז קטן בדרג השני של המכללות הנקרא גרייט ואלי לייקס, אחרי ג'ון אודן וברנדאן יוז מסאות'רן אינדיאנה.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();