יצחקי נפצע, ניצחון נהדר לבלאט
אורי סביר ,18/12/2005

אורי יצחקי, הגארד שעשה העונה קפיצת מדרגה פנטסטית בלאשקו הסלובנית, ייעדר לפחות חודש. בלאט ניצח את בלות'נטאל בחוץ, חג'ג' ותמיר הפסידו למארוסי, יותם ניצח בזאגרב, גמונדן נשארה מושלמת וברמרהייבן ממשיכה לנצח.

כאן תמצאו מה עשו החבר'ה שלנו באירופה במשחקי יום שבת

אתר הליגה האדריאטית מפרסם היום שאורי יצחקי, הגארד הישראלי של פיבובארנה לאשקו הסלובנית, ככל הנראה סיים את העונה ולא יוכל לחזור למגרשים. יצחקי נעדר מניצחון קבוצתו ביום ד' על רוגלה בליגה הסלובנית ומההפסד הביתי שלה אמש לסירוקי בליגה האדריאטית. יצחקי יעדר לכל הפחות חודש, והשבוע יחזור ככל הנראה לבדיקות בארץ שיבהרו את המצב עד סוף השבוע.

אחרי פתיחת עונה מהוססת, הפך יצחקי לשחקן חמישייה קבוע ולאחד החשובים ביותר בקבוצה, שלא פעם עמד בראש רשימת הקלעים. בליגה האדריאטית רשם 15.5 נק', 1.5 ריב', 2.5 אס' ו1.6 חט' למשחק, עם 43% מעבר לקשת ו74% מהקו. מלבד המחזור הראשון, בו קלע נקודה אחת בלבד, לא ירד יותר יצחקי מספרות כפולות ובשלב מסויים גם קלע 13 קליעות עונשין רצופות.

"ספסל" מאחל לאורי החלמה מהירה וחזרה קצרה ככל האפשר למגרשים.

איטליה: ניצחון חוץ ענק לבלאט
בנטון טרוויזו ודייויד בלאט השיגו אחה"צ ניצחון חוץ ענק במשחק המרכזי של המחזור ה12 בליגה האיטלקית, 74-91 בבולוניה על קפה מקסים. דרו ניקולאס הוביל את המנצחים עם 31 נק' ו6 אס', כולל 7 שלשות. דייויד בלות'נטאל הוביל את המפסידים עם 22 נק'. בנטון נשארה במקום הראשון יחד עם קלימאמיו במאזן 9 - 3.

אדריאטית: לובליאנה חזרה לנצח
יותם הלפרין ואולימפיה לובליאנה חזרו לנצח הערב במשחק שהשלים את המחזור ה12, 81-94 בקרואטיה מול ק.ק. זאגרב. יותם עלה מהספסל ושיחק 29 דקות אבל קלע 3 נקודות בלבד (0-2 לשתיים, 1-2 לשלוש) ומסר 5 אס'. כן הוא הוסיף 3 חט'. טימו ראניקו הפגיז 38 נקודות כולל מאזן מדהים של 10-12 לשלוש! לובליאנה עלתה למקום ה11 במאזן 4 - 8.

אוסטריה: גמונדן לא התקשתה
גמונדן ובוב גונן שמרו הערב על מאזן מושלם בליגה האוסטרית אחרי ניצחון בית קליל 71-93 על דורנבירן סוגרת הטבלה. מייז קלע 28, פלנדרס הוסיף 20 וגמונדן נשארת במקום הראשון במאזן 0-12.

גרמניה: עוד ניצחון לשטיין
ברמרהייבן, העולה החדשה, ממשיכה להיות הסיפור החם של הליגה הגרמנית, ואחרי ניצחון ביתי 89-91 על לברקוזן היא נדבקת לבאמברג האלופה במקום השני עם מאזן זהה. אלון שטיין קלע 5 נק' (1-3 לשלוש, 2-3 מהקו) ב11 דקות על הפארקט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();