קזרנובסקי וריאטי - ד"ש מגרמניה
אורי סביר ,11/12/2005

אבי קזרנובסקי מציג יכולת גבוהה ויציבה כמו הרעמה שגידל על ראשו, גדעון ריאטי עוד לא לחלוטין התאקלם אבל משחק הרבה מאוד - עדכון הישראלים בליגה השניה בגרמניה. אוסטריה: גמונדן כמעט הפסידה, אך נשארה מושלמת.

כל סופ"ש אפשר לקרוא כאן על משחקיהם של הישראלים באירופה, אבל יש כאלה שקצת נדחקו לשוליים ולא מקבלים את הכבוד הראוי. אבי קזרנובסקי וגדעון ריאטי משחקים השנה בליגה השניה בגרמניה, שממש אין לזלזל בה - אלון שטיין עלה לפני שנה עם ברמרהייבן, ואמש הם היו לראשונים שמנצחים את אלבא ברלין, ועוד בחוץ. "ספסל" ישתדל לעדכן אתכם על מעללי קזרנובסקי וריאטי בגרמניה מפעם לפעם, ומאחל להם המון הצלחה כמובן.

אבי קזרנובסקי, אח של אנטון שעבר אמש להפועל חולון, פותח עונה שניה בחמינץ מהמחוז הדרומי של הליגה השניה בגרמניה. חמינץ, עם שני זרים שרק סיימו קולג', חולקת את המקום השני במחוז עם קייזרסלאוטרן וג'נה, במאזן 9 - 2. אולם מדורגת במקום הראשון עדיין בלי הפסד.

קזרנובסקי במקום השני בקלעי הקבוצה, עם 11.9 נק' למשחק ב26 דקות למשחק. יש לו בדיוק 50% מהשדה (50-100), כולל שלשה אחת שקלע, אבל מהקו הוא מדייק ב64% בלבד. הוא מוביל את קבוצתו עם 7.1 ריב' למשחק (כולל 2.5 בהתקפה), מוסר 1.2 אס', מאבד שלושה כדורים, חוטף 2.1 וחוסם 1.4 זר' למשחק! את מיעוט הדקות אפשר להסביר גם בעובדה שהוא מרבה לבצע עבירות, כמעט 4 למשחק.

ואולי הנתון המעודד מכולם הוא בכלל היציבות - רק בשני משחקים מתוך 12 לא קלע הסנטר של העתודה לשעבר פחות מעשר נקודות, ובמאזנו עד כה שלושה דאבל-דאבלים.


קזרנובסקי. גידל קצת שיער

במחוז הצפוני משחק גדעון ריאטי, שמחזיק גם באזרחות איטלקית. קבוצתו, אסן, מדורגת במקום ה13 מתוך 16 במאזן 3 - 8. ריאטי משחק 28 דקות למשחק, בהן הוא תורם 4.3 נק' (45.1% לשתיים, 1-9 לשלוש, 40% מהקו), 4.1 ריב', 1.1 אס' ו0.9 חס'. גם ריאטי נוטה להרביץ ומבצע 4 עבירות למשחק.


ריאטי. יש עוד לאן להשתפר, אבל לפחות הדקות קיימות

אוסטריה: כמעט הפסד ראשון העונה לגונן
גמונדן אלופת אוסטריה הייתה קרובה מאוד להפסד ראשון העונה בליגה, אבל בסופו של דבר התגברה בקושי רב בחוץ על קלוסטרנבורג, 74-75. מייז קלע 23 ומאייר הוסיף 15, וגמונדן שמרה על המקום הראשון במאזן מושלם של 11 ניצחונות ואף הפסד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();