אודן שוחרר, אוקאפור עדיין נבחן
אורי סביר ,05/12/2005

אחרי שאתמול ברנדאן יוז שותף לראשונה, היום משחררת רמה"ש בוגר אחר של סאות'רן אינדיאנה, ג'ון אודן. פטריק אוקאפור עשוי להחליפו נגד ירושלים.

ג'ון אודן, אחד משני הזרים היחידים שפתחו את העונה ברמה"ש יחד עם טרנס שאנון, שוחרר היום מהקבוצה. אודן, שדווקא היה נהדר במשחקי טרום העונה ואף קלע 31 נק' באחוזים גבוהים במשחק אימון נגד מכבי ת"א, הציג יכולת חלשה (12.2 נק' ו4.8 ריב' עם 3.5 איב' למשחק בליגה) שהגיעה לשיאה אתמול כאשר קלע 2 נק' בלבד במשחק ההדחה של הקבוצה מהגביע מול ראשל"צ.

אודן, בוגר אוניברסיטת דרום אינדיאנה, משוחרר מהקבוצה דווקא אחרי שבוגר אחר של המכללה,
ברנדאן יוז, עשה אמש בכורה לא רעה וככל הנראה ישחק גם נגד הפועל ירושלים ביום א'.

פטריק אוקאפור (26, 2.06 מ'), שהגיע בכלל למבחנים בגבעת שמואל ושוחרר, ממשיך להיבחן בקבוצה והוא עשוי להיות זה שיחליף את אודן. אוקאפור, יליד ניגריה, למד בתיכון בטקסס והוא בוגר מכללת יוסטון 2002, כאשר קודם לכן שיחק בג'וניור קולג' לי. בעונתו האחרונה ביוסטון רשם 13.0 נק', 6.3 ריב' ו1.3 אס'. הפורוורד שהיה אמור לשחק במכבי פ"ת לפני שנה, ניסה את מזלו בקבוצות האן.בי.איי לא פעם, אך ללא הצלחה גדולה ושיחק בעיקר בליגות החצי מקצועניות.

בעונת 03/4 נבחר לחמישיית העונה בליגה הUSBL, אחרי שרשם 18.8 נק' ו9.8 ריב' למשחק. אחרי שויתר על התענוג לשחק בפ"ת, עבר בדאקוטה ויאקימה סאן-קינגס מהסי.בי.איי, כשבאחרונה הוא שיתף פעולה עם ג'ריל סאסר שהגיע וכבר הלך מבני השרון, וכן עם אנדרה מקולום אקס-הגבעה ומרלון פאלמר ששיחק בשרון לפני שנה.

הקיץ שיחק אוקאפור בליגת הקיץ בלאס וגאס עם סקרמנטו ורשם 3.3 נק', 1.0 ריב' ו0.3 אס' ב86% לשתיים ו33% בלבד מהקו. אוקאפור יהיה הניגרי השלישי בליגה, יחד עם טאנג'י אאוג'ובי מר"ג ואוגונה אוניקווה מבני השרון.


אוקאפור. עשוי להחליף את אודן






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();