אף שבור ולב גדול. שגב.



עפולה יוצאת מהקבר, ירכא החליפה ביתיות בגביע.
שגיא ניר ,06/10/2004

בהפועל עפולה/גלבוע מנסים להתאושש מהקיץ שעבר על הקבוצה, במהלכו היתה כבר במצב של מוות קליני. הסגל הישראלי כמעט והושלם, זר צפוי להצטרף בקרוב. בירכא החליפו את הביתיות בגביע, ליאור שגב שבר את אפו.

סגל הקבוצה לעונה הקרובה כמעט והושלם, כאשר אלו הם השחקנים הרשומים בקבוצה לפחות עד המחזור החמישי:
קפטן - רן עקיבא (חזר מהשאלה ממ.א מגידו), יניב כהן,יוני שחר (הפועל ירושלים), אופיר סמו (אשתקד בכרמיאל), איציק כהן ואיתי קרביוב (אשתקד חדרה), אודי צחור (רמה"ש),רועי קינן, ירדן ריפין וחן כהן (בוגרי מחלקות הנוער של גלבוע ועפולה). את הסגל אמורים להשלים שחקן זר שעשוי להגיע בימים הקרובים, ושחקן הציר אמיר שרון שהיה רשום אשתקד בלאומית השרון אך לא שיחק ואמש ערך אימון עם הקבוצה. כמו כן יירשמו בקבוצה שני שחקנים מקבוצת הנוער של עפולה.

ביום רביעי בשעה 14.30 תקיים הקבוצה משחק אימון ראשון וכנראה גם אחרון באולמה הביתי מול מ.א עמק-הירדן בליגה הארצית, אותה מאמן גדי קוויק, שגדל ואימן בעבר בעפולה.
את הידיעות מעפולה העביר חגי פלק.

בירכא המצב ממשיך להיות לא מזהיר. כידוע, המועצה הנבחרת החדשה משהה את מתן התקצוב לשחקן זר לקבוצה, כאשר בינתיים נראה כי השחקן הזר רג'י וורן, שהיה אמור לשחק בקבוצה, ישחק בהפועל עפולה/גלבוע.
עוד נודע, כי בקבוצה מצאו פיתרון חלקי לבעיית התאורה באולמה הביתי - מעבר לשחק באולמות אחרים עד אשר יוסדר העניין בעוד כ- 3 שבועות. המשחק הראשון בגביע המדינה מול נהריה, אשר היה אמור להתקיים בירכא יתקיים בנהריה, כאשר הגומלין יתקיים באולם במעלות.

משחקי גביע המדינה יחלו ביום א' בשבוע הבא.
באימון ירכא נפצע היום הרכז ליאור שגב, ושבר את אפו. שגב: "אכן, שברתי את האף, זה חוסר מזל, אבל אני מאמין שאוכל לשחק בנהריה ביום ראשון. אין מצב שאחמיץ משחק כל-כך חשוב למועדון". החלמה מהירה.

שימו לב: ביום א' הקרוב, 10 באוקטובר, ישודר בערוץ 5 המשחק הראשון בסיבוב הראשון בגביע המדינה בין הפועל מגדל-העמק להפועל רמת-השרון. הודעה על מועד שידור המשחק תפורסם ב"ספסל"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();