יצחקי. פורח בלאשקו



אדריאטית: יצחקי הדהים את יותם!
אורי סביר ,22/10/2005

בדרבי הישראלי של הליגה האדריאטית, הדהימה לאשקו את לובליאנה של יותם הלפרין עם עוד משחק ענק של אורי יצחקי. חג'ג' ותמיר פתחו עם ניצחון חוץ בסלוניקי. הפסד שלישי ברציפות ליצקן בצרפת, ברמרהייבן של אלון שטיין כבר במקום השלישי בגרמניה.

יום לפני פתיחת הליגה הישראלית משופעת הזרים, אפשר להתנחם בשחקנינו בליגה האדריאטית, ששיחקו הערב כ"א 36 דקות, מאזן שספק אם ישראלי יגיע אליו מחר בארץ הקודש. לאשקו, שעד המחזור שעבר לא ניצחה אף משחק, ניצחה בדרבי הישראלי של הליגה האדריאטית את אולימפיה לובליאנה, שעד המחזור שעבר הייתה בלתי מנוצחת בתוצאה 74-80. לאשקו הובילה מראשית המשחק, והכוכב הראשי היה אורי יצחקי המפתיע.

יצחקי, שבמשחק הראשון בלאשקו קלע נקודה אחת בלבד ב13 דקות, פרץ במשחק נגד המופארם בו קלע 17 נקודות. במשחק שעבר קלע אותה מנה ולאשקו רשמה ניצחון ראשון, הערב הוא כבר עלה בחמישייה והוביל אותה עם 21 נקודות. יצחקי החטיא פעמיים בתוך הקשת, אבל מחוץ לה קלע 6 מ9, מאזן שלא זכור לנו ממנו מאז ימי הקדטים בערך. עד אז אגב, עמד אורי על שלשה למשחק ב25% דיוק. יצחקי קלע 3 מ4 מהקו (החטאה שהרסה 13 קליעות רצופות), מסר ארבעה אסיסטים וחטף כדור אחד מול שלושה איבודים. שלשום אגב, קלע יצחקי 16 נקודות בניצחונה של לאשקו בליגה הסלובנית, ושתי קליעות עונשין שלו הכריעו את המשחק לטובת קבוצתו.

מהצד השני, הישראלי הצעיר יותר, יותם הלפרין, שוב עלה מהספסל אבל נשאר כמעט עד לסיום. הלפרין קלע 14 נקודות ב3 מ5 לשתיים, 2 מ5 לשלוש ו2 מ2 מהקו. יותם מסר שלושה אסיסטים, איבד שני כדורים וחטף אחד. רק ג'ימי אוליבר, שלא ירד לשניה מהמגרש, קלע יותר ממנו (17).

שתי הקבוצות עומדות כעת על מאזן 2-2 בליגה האדריאטית.

פתיחה מוצלחת לא.א.ק
א.א.ק אתונה, שתפגוש את לובליאנה ביורוליג, פתחה הערב את הליגה היוונית עם ניצחון חוץ על פאוק, 80-91. חג'ג' פתח בחמישייה, שיחק 23 דקות, קלע 13 נקודות (3-4 לשלוש, 4-4 מהקו) והוסיף 2 אס' ו2 ריב'. עמית תמיר קלע 3 נקודות (1-4 מהשדה) באותו מספר דקות מול האקסית ממנה הגיע לאתונה. ישראל שיינפלד ולאריסה יפתחו את העונה מחר.

הפסד שלישי ברציפות ליצקן
שארלוויל מהליגה השניה בצרפת רשמה אמש הפסד שלישי ברציפות, בחוץ לאנגרס, 73-79, ולמעשה היא לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה. לראשונה לא פתח יריב יצקן בחמישייה ושיחק 16 דקות בלבד, בהן קלע 5 נקודות באחוזים נוראים: 1 מ6 לשתיים ו1 מ3 לשלוש. כהרגלו, לא היה לגארד/פורוורד הירושלמי כמעט שום נתון בולט בסטטיסטיקה מלבד העבירות (3). שארלוויל ממוקמת במחזור ה12 בליגה, ויכולה להתנחם בכך שעד כה שיחקה נגד קבוצות חזקות מאוד יחסית.

ברמרהייבן בצמרת
אלון שטיין מתחיל לקבל יותר ויותר דקות במדי ברמרהייבן, הערב שיחק 20 דקות, קלע 6 נק', לקח 3 רב' ומסר אסיסט אחד בנצחונה של ברמרהייבן על טרייר 72 - 69. שטיין קלע 2 - 4 מחוץ לקשת.
ניק ג'אקובסן הרבה לברמרהייבן עם 18 נק', דארן פן הוסיף 13 נק', בריאן בראון קלע 16 נק' לטרייר.
ברמרהייבן עם מאזן 3 - 1 עלתה למקום השלישי בליגה הגרמנית.









כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();