רמה"ש: פאטרסון הלך, מורינג הגיע
אורי סביר ,17/10/2005

שבוע לפני פתיחת הליגה, רמה"ש ממשיכה להחליף זרים: הפעם מארקל פאטרסון עוזב ואלברט מורינג, אקס-חולון שלקח אליפות מכללות עם קונטיקט, מגיע במקומו.

אלברט מורינג (26, 1.91 מ') יהיה הזר הרביעי של רמה"ש במחזור הראשון של ליגת העל. הגארד מצטרף לקבוצה אחרי שגם מארקל פאטרסון לא הרשים ועזב את הקבוצה.

מורינג, בוגר מכללת קונטיקט, שיחק בהפועל חולון לפני ארבע עונות בליגה הלאומית, בסך הכל שיחק ארבעה משחקים בקבוצה, קלע 29.3 נק', כולל 42 נקודות באחד המשחקים מול פ"ת. עם זאת, הוא הגיע כאשר הקבוצה כבר הייתה מפורקת מכל הבחינות, ובשלב מסוים חולון הרימה ידיים ושיחררה אותו מבלי לקחת מחליף יחד עם עופר פליישר וקדמיאל שפרינגר. באותה עונה אגב, היה מועמד מורינג גם להפועל לב השרון.

הגארד, ששיחק בעבר גם באוסטריה, ונצואלה, פולין ובקפריסין (שם היה מלך הסלים לפני שנתיים עם 28.9 נק' למשחק בליגה ו26.8 נק' ביורופליג), שיתף פעולה עם חבר מקונטיקט, חאליד אל-אמין, לפני שנה בבשיקטאש הטורקית, אבל לא סיים בה את העונה. ביורופליג רשם 11.2 נקודות למשחק, כולל תשע נגד נהריה.

מורינג הוא קלעי נהדר, כפי שניתן ללמוד משתי העובדות הבאות: הוא מוביל את קונטיקט באחוזי קליעה מהעונשין בכל הזמנים עם 84% ורק ריי אלן מקדים אותו באחוזים לשלוש בקריירה. בעונת האליפות של יוקון, הוא היה שחקן שישי שעולה מהספסל ועשה הבדל לא פעם.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();