שני זרים למבחנים ברמה"ש
אורי סביר ,13/10/2005

רמה"ש ממשיכה ברכבת הזרים, ושוב מגיעים שני גארדים למבחנים בקבוצה: ג'רמי ויל שירד ליגה בגרמניה ומארקל פאטרסון, שמצטרף לחבריו מהקולג': אוסטין, גופר ובאוורס.

זה התחיל עם אנדרה לואס, נמשך עם מייק קינג וגם ברנדן פלאביץ' סימנ"ו את ישראל בדרכון. עכשיו יבחנו ברמה"ש את ג'רמי וויל ומארקל פאטרסון, בתקווה שהם יוכלו להשלים את מצבת הזרים יחד עם ג'ון אודן המבטיח וטרנס שאנון משביע הרצון.

ויל (29, 1.91 מ') משחק בשתי עמדות הגארד, ובעונה שעברה הוא שיחק ביורדת מהליגה הגרמנית, וורצבורג, שהביאה לעולם את דירק נוביצקי. ויל, "עגל" בלעז, הוא מלך הסלים של מכללת אריזונה סטייט (שיחק עם רוג'ר פארינגטון ואלטון מייסון, אקס-גליל) בכל הזמנים, ובעונתו האחרונה הוביל את הפאק-10 בנקודות. לאחר מכן ניסה מזלו בNBA ללא הצלחה, עבר בליגות החצי מקצועניות, שיחק בהולנד, הרפובליקה הדומיניקנית, אוסטרליה ולפני שנה כאמור בגרמניה, שם היה שלישי בטבלת מלך הסלים עם 19.6 נקודות. הוא הוסיף לכך שלושה ריבאונדים ואסיסטים למשחק.


ויל. ירד ליגה בגרמניה

פאטרסון (26, 1.96 מ') אמור לשחק בעמדות 2-3, ובעונה שעברה הוא רשם כ18 נקודות ושישה כדורים חוזרים בסגנית אלופת פינלנד פוהו. פאטרסון שנבחר לחמישיית העונה בפינלנד לפני שנה, נבחן מוקדם יותר הקיץ בכרונינגן ההולנדית והוא מצטרף לחבורה מכובדת של בוגרי מיסיסיפי סטייט בארץ, הכוללת את רועי גופר, טימי באוורס ומריו אוסטין, כשכל הארבעה שיחקו יחד במכללה.


פאטרסון, מצטרף לחברים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();