תקציר חדשות יומי
אורי סביר ,10/10/2005

רמה"ש שיחררה את פלאביץ' וקינג, סליי קיים אימון ראשון, ואלטרס מועמד להפועל ת"א, לט קרוב להיחתך, משחקי מכבי בארה"ב ישודרו בישראל 10, שטריקס ישפוט את לימור מזרחי וישראל שיינפלד.

- חוסר היציבות ממשיך להכתיב את הקצב בהכנות של רמה"ש, ואחרי שלפני שבוע שוחרר אנדרס לואס, אמש נחתכו שני הגארדים, מייק קינג וברנדן פלאביץ', שבעצמו החליף את לואס לפני מספר ימים. פחות משבועיים לפני הליגה, מוצאת עצמה רמה"ש בלי אף זר בקו האחורי, והיא תנסה להביא שניים למבחנים עוד השבוע.

- גם בהפועל ת"א חוסר שביעות מהזרים: אונטריו לט לא פוגע עד עכשיו, ובאוסישקין (עדיין) כבר מדברים על אופציה להחלפתו, כשע"פ "Y-NET", אחד המועמדים הוא קלווין גיבס, שחתם הקיץ בטורקיה אחרי עונה נהדרת במדים האדומים. בהפועל מחפשים שחקן בוסמן שיתפוס את המשבצת של דורון שפר במסגרת האירופית, ובמידה וג'רון רוברטס יקבל אזרחות, אזי גם במסגרת המקומית. שניים מהשמות שעלו הם סאמו אודריך, שעושה כרגע במחנה האימונים של דאלאס מאבריקס, וסאנדיס ואלטרס, שחקן נבחרת לטביה שהצטיין מול ספרד עם 28 נקודות כולל שלשה מדהימה עם הבאזר ששלחה את המשחק להארכה.

- טמאר סליי, הזר המדובר של הפועל ירושלים שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבלגיה וצרפת אבל לא דרך עוד פעם אחת על הפארקט, קיים אתמול אימון בכורה במלחה אחרי שבורסת ההימורים לגבי שיחרורו כבר עמדה להתפקע. סליי סוחב פציעה עוד מהעונה שעברה, ולדעת רבים, זאת הסיבה לכך שג'ירונה שיחררה אותו מוקדם יותר הקיץ. בירושלים, שנכוו כבר בעבר מזר פצוע עם "מדיקל ביל" אדוארדס לפני שנתיים, יעקבו באדיקות אחרי קצב היכנסותו לעניינים.

- הערוץ ישראל 10 ישדר את שני משחקי מכבי ת"א מול יריבות NBA בשבוע הבא. ביום א' ישודר המשחק נגד טורונטו בשעה 23:00, שעה קלה לאחר סיומו. ביום חמישי ישודר המשחק נגד אורלנדו, שיערך בלילה שבין רביעי לחמישי.

- שי שטריקס ישפוט את משחק החוץ של קבוצתה של לימור מזרחי, גוספיץ', נגד מרקור הסלובנית ביום ד' ה26 בחודש, ושבוע לאחר מכן ישפוט את משחק החוץ של ישראל שיינפלד ולאריסה באלבניה. ספי שמש ישפוט את משחקו של אפיק ניסים ולוקומוטיב רוסטוב בקרשיאקה. שיבוץ השופטים המלא של הישראלים במפעלי פיב"א:
25.10.05 סמי בכר בין פלויסטי (רומניה) לשולה (צרפת), גברים.
26.10.05 ספי שמש בין אאל לימסול (קפריסין) לקאלב טאלין (אסטוניה), גברים.
26.10.05 שי שטריקס בין מרקור (סלובניה) לגוספיץ' (קרואטיה), נשים.
27.10.05 גיל עובד בין נדזדה (רוסיה) ל-DKSK (הונגריה), נשים.
1.11.05 ספי שמש בין קרשיאקה (טורקיה) לרוסטוב (רוסיה), גברים.
3.11.05 שי שטריקס במשחק בין טרופויה (אלבניה) ללאריסה (יוון), גברים.
3.11.05 עידו ברגמן בין אפולון לימסול (קפריסין) לדוברובניק (קרואטיה), גברים.

שיבוצי המשקיפים
20.10.05 ברוך זלינגר - משקיף במשחק בין אשקלון לאפועל ניקוסיה (קפריסין), גברים.
20.10.05 ראובן וירובניק - משקיף במשחק בין אנדה רמת השרון לידינסטבו (סרביה)
22.10.05 מנשה הרמן במשחק בין רמת השרון לידינסטבו (סרביה)
25.10.05 ראובן וירובניק בין פנרבחצ'ה (טורקיה) לפאוק (יוון)
27.10.05 ראובן וירובניק בין פנרבחצ'ה (טורקיה) לנפטוכימיק (בולגריה), נשים.
27.10.05 מנשה הרמן - משקיף במשחק בין אנדה רמת השרון לקימיקו (מקדוניה)
3.11.05 ברוך זלינגר - משקיף במשחק בין אנדה רמת השרון לבויוקשיר (טורקיה)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();