רמה"ש: פלאביץ' יחליף את לואס
אורי סביר ,05/10/2005

יומיים בלבד אחרי ששיחררה את אנדרה לואס המאכזב, מחתימה רמה"ש את ברנדן פלאביץ', בוגר אוניברסיטת צפון קרוליינה-שארלוט מהקיץ.

ברנדן פלאביץ' (24, 1.89 מ') נחת בישראל וקיבל חוזה ע"ת ברמה"ש במקום אנדרה לואס ששוחרר. אם ירשים, יפתח את העונה בקבוצה - אם לא, יחפשו בוסאני וברקוביץ' רכז זר אחד.

פלאביץ' הצעיר נבחר בסיבוב הרביעי בדראפט של הWBA, אך למעשה רמה"ש תהיה קבוצתו הראשונה אחרי הקולג', בו שיחק חמש שנים בגלל חוקי ההעברות הנוקשים של הNCAA.

אחרי שרשם ממוצעים נהדרים של 28.5 נקודות, 7 אס', 8 ריב' ו6 חט' למשחק בשנתו האחרונה בתיכון, התחייב למכללת ג'ורג'יה טק, אך עקב החלפת מאמנים שם החליט ללכת לאוניברסיטת ואנדרבילט. על אף מספרים לא רעים בסך הכל, החליט לעבור אחרי שנתיים לאוניברסיטת צפון קרוליינה-שארלוט, אך נאלץ להמתין שנה אחת על הספסל בגלל חוקי ההעברות.

באוניברסיטה משארלוט היה פרלביץ' שחקן מפתח שעלה בכל משחקיו בחמישייה, ובעונתו האחרונה, כשקבוצתו מגיעה למקום השני במחוז, הוא רשם 13.7 נק', 2.7 ריב', 1.7 אס', 39% לשלוש ו62% בלבד מהקו.

פרלביץ' הוא שחקן שמבסס את כל משחקו על הקליעה מבחוץ, ואין דוגמא יותר טובה מבחירת הזריקות שלו בעונתו האחרונה בקולג', בה זרק 294 פעמים מעבר לקשת לעומת 36 זריקות בלבד לשתיים!








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();