שיוויון במשחק אימון בין ר"ג לראשל"צ
אור שקדי ,25/09/2005

עירוני ר"ג ומכבי ראשל"צ נפרדו הערב בשיוויון 74-74 בזיסמן. בר"ג בלטו גארנר ואווג'ובי. בראשל"צ בלט סניד

עירוני ר"ג אירחה הערב בזיסמן את מכבי ראשל"צ ובסיום ההתמודדות במשחק האימון התוצאה 74-74.

רייאן סידני ששיחק רק ברבע הראשון (מה שלא מנע ממנו לקבל עבירה טכנית ברבע הרביעי על דיבורים מיותרים עם השופטים מהספסל) עקב פציעה שהוא סובל בקרסול עוד מהמשחק מול נהריה ביום שישי, הוביל את ראשון ברבע מעולה שלו (10 נק') ליתרון 28-20.

ברבע השני ר"ג חזרה למשחק בעיקר בזכות טונג'י אווג'ובי אבל גם בזכות אלישי כדיר שהראה דקות מעולות, ובסיום המחצית 43-41 לר"ג.

הרבע השלישי היה תחילת ההתעוררות של ג'ייסון גארדנר המעולה שצלף עם תחילת הרבע 2 שלשות, והכניס את עצמו עמוק למשחק. מנגד בראשון עומאר סניד היה היחידי על המגרש כאשר מורן רוט בדקות ניהול משחק טובות תרם את שלו. בסיום הרבע 59-57 לראשון.

רבע אחרון מספק כמה סיפורים. הראשון שבהם היא עבירה בלתי ספורטיבית שניה של אור איתן שמורחק מהמגרש, השניה הוא 5 מצבים של סל בטוח של לי מתיוז' מתחת לסל שהשחקן הותיק של ראשל"צ לא מצליח לסיים בסל והאחרון הגיע בשניות הסיום. ג'ייסון גארדנר נשלח אל הקו במצב 73-72 לר"ג אחרי עבירה חמישית של הארינגטון. גארנדר קלע רק את השניה וראשון יצאה להתקפה, אותו הארינגטון שנשאר על המגרש למרות העבירה החמישית (שמותרת במשחק אימון) נשאר חופשי כאילו שחקני רמת גן לא שמים לב לקיומו והתקדם על פני כל המגרש בדרך לקביעת תוצאת המשחק 74-74.

קלעים: לר"ג: גארדנר 20 נק', אווג'ובי 19 נק', רייס 14 נק', איתי לב 10 נק', אלישי כדיר 9 נק', זלינבבא 4 נק', מדיסון 3 נק'. כן שותפו: גרינבוים ובן שימול.

לראשל"צ: עומאר סניד 23 נק', ריאן סידני וגרג הארינגטון 10 נק' כ"א, לי מתיוז 7 נק', מאט מינוף 6 נק', דודו אסרף ומורן רוט 5 נק' כ"א, אור איתן 4 נק', טל דן 3 נק'. כן שותף: אופיר פרחי.








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();