מ.כ עמקים פתחה את העונה
חגי פלק ,07/09/2005

מ.כ עמקים, זהו כנראה השם שייבחר לקבוצה המאוחדת של עפולה, גלבוע ומגדל העמק. הקבוצה החלה באימוניה לקראת העונה הקרובה. חגי פלק מעדכן.

קבוצת הכדורסל המאוחדת של גלבוע/עפולה ומגדל העמק, או בשמה החדש, מ.כ עמקים, פתחה הערב את העונה החדשה בהשתתפות 12 שחקנים, מתוכם 7 שחקנים שחתומים בקבוצה ועוד 3 צעירים שחוזיהם יסוכמו בקרוב.

המאמן אבנר יאור ניהל אימון קצבי ולאחר חימום קליעות קל, התחילו השחקנים את החלק העיקרי והטקטי של האימון במשחקי רביעיות וחמישיות. במשחקונים אלה בלטה יכולתם של שמוליק ברנר שהפליא במסירות מדוייקות לכל מי ששיחק לצידו, של יוסי דדון בפרגון, ובעיקר של גור פורת בשתי האספקטים של המגרש – הגנה והתקפה. מהלכים נאים נראו גם מצידם של שירן ראובן וגוני יזרעאלי, שנראה כמי שסוף סוף מצא את מקומו בכדורסל הישראלי.

את יכולתו של הסנטר דוד קאופמן (2.10) אנחנו יכולים להגדיר: תעלומה. לצד תנועה יפה ללא כדור, הוא נראה עדיין לא כל כך מלוטש, אך בקבוצה מאמינים בפונטציאל התמון בו, ושהזמן יוכיח זאת.

הגארד מוטי גלוזמן ממגדל העמק ערך אימון בכורה בקבוצה, ואמור לסכם את תנאיו בימים הקרובים. גלוזמן יהיה הנציג היחיד של מגדל העמק בקבוצה המאוחדת. גם שי ברוך ערך אימון בכורה בקבוצה, ובאימונים הקרובים יוחלט אם לצרפו וללכת על שחקן זר בעמדת שחקן החוץ.

ההתלבטות הראשית של יאור חוץ מעמדת הזר, היא שילובם של הצעירים בקבוצה, בוגרי מחלקת הנוער של המועדון: אדיר בן-עזרא שלו זו עונה שנייה בקבוצה, עוז קלימי, עדי מיכאל ואורי גורן שהגיע מקריית-ביאליק.
הארבעה ישלימו את הסגל ויצטרכו להיאבק ביניהם על הדקות המועטות שיישארו. יש לציין שבן-עזרא המסיים טירונות מחר יערוך רק מחרתיים אימון בכורה עם הקבוצה, והוא אמור להיות הרכז השלישי של הקבוצה ולהיאבק על מקומו עם גלוזמן.
באימון הייתה נוכחות מלאה של חברי הנהלת גלבוע/עפולה בראשות היו"ר ירון אוחיון, יו"ר הועדה המקצועית יוסי הררי, ואריה פרל. יש לציין כי נכון לעכשיו אף נציג של מגדל העמק לא נכח באימונים שהתקיימו.

הקבוצה תצא בסוף החודש למחנה אימון, כנראה בקיבוץ שדות-ים. כמו-כן אמורה הקבוצה להשתתף בטורניר לזכר עודד דייגי בקיבוץ משאבי-שדה.

הקבוצה תאומץ העונה על ידי חברת "ספורטגום" המשווקת את חברת "DERBY" בישראל.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();