הנבחרת חזרה לאימונים, גם קוז'יקרו
אורי סביר ,26/08/2005

נבחרת ישראל חזרה אחרי יום וחצי לאימונים מלאים, ואיתה גם עידו קוז'יקרו, שלא שיחק מול הולנד. הרכבת יוצאת במבצע מיוחד להסעת האוהדים לנהריה למשחק מול בלגיה, שתפגוש היום את נבחרת האורנג' למשחק מכריע.

אחרי יום וחצי מנוחה בעקבות הניצחון על הולנד, חזרה אמש נבחרת ישראל לאימונים בהדר-יוסף. היום תעבור הנבחרת לנהריה, שם תמשיך להתכונן למשחק מול בלגיה ביום ב', שעשוי להבטיח את עלייתה לטורניר בנוביסאד.

עידו קוז'יקרו, שנפצע גם במשחק מול בלגיה וגם באימון המסכם לפני הולנד, חזר לפעילות והוא ככל הנראה ישחק מול בלגיה עם מסכת מגן מיוחדת שתגן על עינו.

היום יתקיים מחזור נוסף בבית ההזדמנות האחרונה, כאשר ישראל שמובילה את בית ב' עם שתי ניצחונות, נחה. הולנד, עם או בלי חמשת המורדים, תארח בשעה 21:00 את נבחרת בלגיה בכרונינגן, במשחק קריטי עבור שתי הקבוצות, שנלחמות מעכשיו לא רק על העלייה, אלא גם על הימנעות מהמקום האחרון, שמוביל לטורניר הישרדות בדרג א'. גם בשני הבתים האחרים ינוחו שתי הבלתי מנוצחות, צ'כיה והונגריה. בבית א' תארח פולין את אסטוניה ובבית ג' פורטוגל תתארח בשבדיה.

בואו למשחק מול בלגיה ברכבת!
איגוד הכדורסל הגיע להסדר עם רכבת ישראל, לפיו יוכלו אוהדי הכדורסל לצאת ברכבת לנהריה במחיר הנחה, כדי לצפות במשחקה של נבחרת ישראל נגד בלגיה ביום שני ב-20.00 בערב. זאת מתוך מחווה ורצון טוב של הנהלת רכבת ישראל ואיגוד הכדורסל לעודד אוהדים להגיע למשחק החשוב.

ניתן להגיע לנהריה ברכבות הסדירות מת"א ותחנות הביניים. איגוד הכדורסל יעמיד אוטובוס לנוחות הקהל מתחנת הרכבת בנהריה אל האולם, ובסיום המשחק מן האולם אל תחנת הרכבת בעיר.

הצגת כרטיס למשחק נגד בלגיה ורכישת כרטיס נסיעה בעלייה לרכבת בת"א ובתחנות שבדרך לנהריה, תזכה את הנוסע בנסיעה חינם ברכבת מיוחדת בדרך חזרה. רכבת זו תצא מנהריה בשעה 22.40.

בעלייה לרכבת המיוחדת מנהריה לת"א יש להציג את כרטיס המשחק. כרטיסים למשחק ניתן להשיג במשרדים הבאים:

"לאן" - דיזנגוף 101 ת"א טלפון: 03-5247373
"לאן צפון" - קניון לב המפרץ חיפה טלפון: 04-8418411
שרותי דוד - רחוב הגעתון בנהריה טלפון: 04-9000097

לבירור מועדי הרכבות ניתן לפנות למודיעין הרכבת בטלפון 03-5774000 או בחיוג מקוצר *5770.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();