הולנד תגיע בחצי הרכב
אורי סביר ,21/08/2005

נבחרת הולנד ממשיכה עם החובבנות של משחקי ההכנה גם לתוך המשחק הראשון נגד ישראל כנראה, כאשר תגיע בלי חמישה שחקני הרכב, כולל פרנסיסקו אלסון. בבית המקביל: ניצחון חוץ להונגריה.

לאורך כל ההכנה הפגינה יריבת ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה, הולנד, חובבנות מופגנת. משחק ההכנה הראשון שלה היה בסמוך לזה האחרון שלנו, עד לפני ארבעה ימים היא שיחקה בלי הכוכב הגדול, פרנסיסקו אלסון, שהצטרף רק ביום ד' האחרון לאימונים, ובלי דן גדזוריק, שעדיין לא הגיע וכנראה גם הפעם לא ישחק איתה.

אתמול כבר נחתה פצצה גדולה באמת, כאשר חמישה שחקנים, בהם אלסון, הודיעו שלא יעלו היום (א') לטיסה ארצה כי הם מפחדים לשהות בישראל. ארבעת הנוספים הם וינסנט קריגר, צ'יפ ג'ונס, פיטר ואן פאסן וג'וני סטינבורדה. ייתכן ששני שחקנים נוספים יוותרו על התענוג לשחק בנהריה היום.

הנבחרת קיבלה את הידיעה בתדהמה, על אף שע"פ ידיעות, ואן פאסן וקריגר מההתחלה הודיעו שלא ישחקו כאן. מנהל הנבחרת רוב מיורס עשוי להעניש את השחקנים, זאת מכיוון שהראה לשחקנים שמשרד החוץ ההולנדי לא פירסם איסור או הזהרת טיסה לגבי הארץ, וכמו כן הסביר לשחקנים את סידורי האבטחה כאן.

ישראל קיבלה את הידיעה בספקנות, ותהיה מוכנה להאמין רק כאשר שתי הנבחרות ינחתו בסמוך מאוד, קרוב לשעה 19:00 בעבר. מחר יקיימו שתי הנבחרות אימון כפול בנהריה.

הולנד סיימה את משחקי ההכנה שלה עם ניצחון בודד על אנגליה ושישה הפסדים לגרמניה ואיסלנד (2 כ"א), צ'כיה ופורטוגל.

בית ג': ניצחון להונגריה בפורטוגל
הונגריה השלימה מחזור של ניצחונות חוץ בפתיחת טורניר ההזדמנות האחרונה, והצטרפה בכך לצ'כיה וישראל. הפורטוגלים, שרק לפני שבועיים הביסו בליסבון בצורה משכנעת את צ'כיה, המשיכו למעשה מאיפה שהפסיקו בקיץ שעבר, אז הפסידו בבית לישראל.

הונגריה סגרה ענייינים עם רבע אחרון של 18-29, שהבטיח ניצחון 76-87. קורנל דייויד הוביל עם 23, נמת' וגוליאש הוסיפו 19 כ"א אל מול 17 של ג'ורדאו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();