אווג'ובי חוזר לר"ג
אורי סביר ,17/08/2005

עירוני ר"ג ממשיכה בהחתמת הזרים, ואחרי קווין רייס מחתימה היום הקבוצה של דני פרנקו את טונג'י אווג'ובי, ששיחק בקבוצה לפני שלוש שנים.

טונג'י אווג'ובי (32, 2.01 מ'), הסנטר הניגרי שזכה עם הפועל ירושלים בגביע יול"ב לפני שנתיים, חתם הערב בעירוני ר"ג, בשורותיה כבר שיחק לפני שלוש שנים.

לפני שנתיים, אחרי שיחד עם חאליד אל-אמין עזר לר"ג להישאר בליגה, חתם אווג'ובי על חוזה לשנתיים בהפועל ירושלים, אבל אחרי העונה הראשונה, ביקש להשתחרר מטעמים כלכליים לשרלרואה הבלגית. בבלגיה הוא לא סיים את העונה, ונדד לכוכב האדום בלגרד, אך גם שם לא החזיק תקופה ארוכה מדי.


שובו של ה"בוקסר" הניגרי

בעונתו הראשונה בליגה היה המתאגרף לשעבר השחקן היעיל ע"פ המדד המשוקלל, עם 20.9 נק' ו10.1 ריב' למשחק עבור ר"ג. בירושלים ירד בנתונים ל14.8 נק' ו6.1 ריב', אבל עדיין הראה יכולת נהדרת.

אווג'ובי הוא בוגר אוניברסיטת בוסטון, שלפני הגעתו ארצה שיחק בטורקיה, קפריסין, צרפת, סלובניה, קרואטיה והליגה השניה באיטליה. עם ציבונה זאגרב זכה באליפות ב00/1, וכך גם עונה לאחר מכן עם אולימפיה לובליאנה - עם שתיהן שיחק ביורוליג.

דבר הפרשן
אם אווג'ובי בכושר משחק טוב, אין ספק שהוא אחד הסנטרים הטובים בליגה, וכח משמעותי עבור העולה החדשה מר"ג. אווג'ובי יודע למסור כמו שמעט גבוהים יודעים, הוא מכונת ריבאונדים נהדרת ואין כל ספק לגבי חוסנו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();