עצומה למען שידורי משחקי החוץ של הנבחרת!
ספסל ,17/08/2005

בואו לחתום על עצומה הקוראת לאיגוד וגופי השידור להרים את הכפפה ולשדר את משחקי החוץ של נבחרת ישראל בבלגיה ובהולנד, אנחנו כבר נעביר אותה הלאה. ביום שישי ב8:00 בבוקר נסכם זמנית, אבל העצומה תמשיך עד המשחק בהולנד. בהמשך נפרסם כאן את התגובות, אם וכאשר יהיו.

חתמו על העצומה עכשיו!

רחוק מהעין, רחוק מהמסך?
לאחרונה התברר שמשחקי החוץ של נבחרת ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה הגורלי לא ישודרו באף ערוץ ישראלי. זאת בזמן, שבימים אלו ממש, אפשר לראות בשידורים חיים טורניר אימון חסר חשיבות רשמית של נבחרת הכדורגל.

נבחרת הכדורסל השתתפה בשש אליפויות אירופה רצופות, והביאה יותר כבוד והצלחה מכל נבחרת ייצוג אחרת. הנבחרת היא שלנו ולכולנו, ללא קשר לאהדה לקבוצה כזאת או אחרת, ואין מי שלא רוצה בהצלחתה.

על כן, קשה לנו להבין איך משחקים בעלי חשיבות כה גדולה לא ישודרו לנו ישירות באף ערוץ. עוד פחות קשה להבין, איך ערוץ ממלכתי, שכולנו משלמים לו אגרה, לא מרים את הכפפה לטובת הקהל הכה-גדול של הכדורסל הישראלי.
חתמו על העצומה למען שידור משחקי החוץ, ואנחנו מבטיחים לשלוח אותה לאיגוד הכדורסל ורשות השידור.

חתמו על העצומה עכשיו!

העצומה פורסמה בשעה 10:00 ביום ד'. נכון ליום ה' בחצות, חתמו כבר 1649 אנשים על העצומה. בהמשך נמשיך לעדכן את מספר החותמים, ומחר בבוקר נשלח אותה לרשות השידור ואיגוד הכדורסל. עם זאת, העצומה תימשך עד המשחק בהולנד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();