צביקה מבקש, לא תבואו ?



"בואו לעודד"
ספסל ,15/08/2005

במסיבת עיתונאים שנערכה הערב בנהריה קראו יו"ר האיגוד, מאמן הנבחרת ושחקניה לקהל הצפוני לבוא ולמלא את האולם במשחקים מול בלגיה והולנד. דיווח מלא בפנים

--- דיווחו של תום פישר, נהריה -----

נבחרת ישראל כינסה היום, שני, מסיבת עיתונאים בנהריה לקראת משחקי ההזדמנות האחרונה שיערכו גם הם בהיכל הספורט בנהריה. במקום נכחו הצוות המקצועי, המאמן, צביקה שרף, ועוזריו, ג'ינו ובית הלחמי, וכן גם שלושה שחקנים, מאיר טפירו, טל בורשטיין וגור שלף.
לצידם ישבו גם ירמי אולמרט, יו"ר האיגוד וקצין העיתונות של האיגוד ערן סלע.
נושא האוהדים והציפייה לקהל במשחקי הודגש במסיבת העיתונים ונראה כי חשוב מאוד לאיגוד שההיכל יהיה מלא באוהדים רעשנים אשר ידחפו את הנבחרת לאליפות אירופה.

תחילה פתח אולמרט בכך שאת המסיבה בחרו לקיים בנהריה על מנת לחשוף את הנבחרת לתקשורת מהצפון ולקהל הצפוני על מנת שהיכל הספורט בנהריה יהיה מלא במשחקי הנבחרת ועל מנת להביא אוהדים מחוץ לגוש דן. בקשר לשידורי המשחקים ציין אולמרט שהאיגוד מנהל מו"מ עם ערוץ הספורט אך נכון לעכשיו משחקי החוץ של הנבחרת לא ישודרו לעומת משחקי הבית שיועברו בשידור ישיר בערוץ הספורט.

צביקה שרף, מאמן הנבחרת, שעליו עומדת האחריות הגדולה, התחיל את דבריו בשבחים לשחקנים שלדבריו נותנים לחימה באימונים ויגיעו נחושים למשחקים על מנת לעלות לשלב הבא בנובי-סאד. גם שרף ביקש להפוך את ההיכל בנהריה להיכל חם וסוער עם עידוד רצוף.
צביקה נשאל לגבי מעמד השחקנים הנהריינים בנבחרת שהקהל בנהריה רוצה ומצפה לראות אותם משחקים. שרף ענה: "נבחרת ישראל צריכה להתעסק עם השחקנים בלי כל קשר לקבוצה מהם מגיעים. הקהל בנהריה יבוא לראות את נבחרת ישראל".

"הבלגים הם קבוצה טובה. הם בונים את הקמפיין שלהם על המשחק הראשון נגדנו אצלם שאמור להיות קשה" אמר צביקה שרף והוסיף, "ההכנות היו יסודיות וקפדניות מאוד ובין היתר כללו 9 משחקי אימון שנחלו הצלחה. עד עכשיו היה מינימום תקלות וננסה להגיע לאפס תקלות, אך יהיה קשה".

מחר יצא עוזרו של שרף, ג'ינו, לצרפת על מנת לצפות בנבחרת הבלגית.

גם טל בורשטיין ציין את הנחישות של השחקנים "כולם נלחמים על כל כדור. עשינו הכנה מצוינת ומאוד חשוב שהאולם יהיה מלא ושהאוהדים ידחפו את הקבוצה".




גור שלף: "המטרה להעפיל לאליפות אירופה. למי שהנבחרת באמת יקרה וחשובה לו ירצה שהיא תעפיל ויבוא לעודד. המשחק הקשה, כמו שנראה עכשיו, יהיה מול הבלגים בחוץ. אנחנו התרגלנו לשחק ביד אליהו מול היכל מלא, כעת שהעבירו את המשחקים לנהריה, אנחנו מקווים שגם פה יהיה עידוד".
כזכור, גור לא קיבל הרבה דקות במכבי ת"א מפיני גרשון, ובמסיבת העיתונאים אמר: "היה לי השנה שנת חופש. עכשיו אני מרגיש טוב מאוד ואני גם בכושר טוב".

צביקה נשאל לגבי הקמפיין הקודם של הנבחרת, שכשל, וענה: "אני לא רוצה להעביר ביקורת על הקמפייו הקודם. זה לא הזמן ולא המקום. החלפנו את הסגל וכל השחקנים כעת מעוניינים בהצלחת הנבחרת ורוצים ללכת בקו שלנו. כמו כן, שינינו את צורת הכדורסל מהקמפיין הקודם".

המשחק הראשון יהיה, כאמור, נגד הבלגים ב 20/8 בחוץ ולאחר מכן יהיו שני משחקי בית בנהריה נגד הולנד ב 23/8 ונגד בלגיה ב 29/8. המשחק האחרון בבית יהיה ב1/9 בחוץ נגד הולנד.

מחירי הכרטיסים למשחקי הנבחרת בנהריה הינם 20 שקלים מאחורי הסל ו 40 שקלים לגוש המרכזי.

בהצלחה לנבחרת












כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();