ניסים, חוזר לאימונים



ניסים חוזר לאימונים
אורי סביר ,14/08/2005

שבוע לפני המשחק הראשון נגד בלגיה, חוזר אפיק ניסים לאימוני הנבחרת, אך הוא עדיין בספק למוצ"ש. הולנד חתמה את טורניר ליסבון עם הפסד למארחת, גדזוריק עוד לא הבטיח השתתפותו.

אפיק ניסים, שנפצע באצבעו ונח בסוף השבוע, יחזור היום לאימוני הנבחרת, שהחלה להתאמן באולם בעין-שרה בו תארח את הולנד ביום שלישי הבא. עם זאת, ניסים עדיין בספק למשחק הראשון בטורניר נגד בלגיה בלובן במוצאי שבת.

מחר תקיים הנבחרת מסיבת עיתונאים במלון פארק פלאז'ה בנהריה, בהשתתפות צוות המאמנים ומספר שחקנים. ביום חמישי תמריא הנבחרת לבלגיה לקראת המשחק הראשון.

כרגע אגב, קיים הסכם רק על שידורי משחקי הבית של הנבחרת בטורניר שיועברו בערוץ 5. לגבי משחקי החוץ, עדיין קיים מו"מ עם מספר גופים, אבל נכון להיום, הם עדיין בספק.

נבחרת הולנד, יריבתה השניה של ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה, חתמה את השתתפותה בטורניר ההכנה בליסבון עם הפסד 90-81 לפורטוגל המארחת, במשחק שהועבר בשידור חי בטלוויזיה המקומית.

הולנד פיגרה רק בשלוש הפרש, דקה לסיום, אבל איבדה שני כדורים קריטיים שהפכו למתפרצות והמקומיים חתמו את המשחק עם שש נקודות רצופות. קיס אייקרבום קלע שש שלשות ללא החטאה, ויחד עם סידמיל האריס המצוין הוביל את הולנד עם 21 נקודות כ"א. ואן פאסן הוסיף 15 ו10 ריב', סטינבורדה קלע 10 במאה אחוז מהשדה. קוניה הוביל את המנצחים עם 27. הולנד תחזור לארצה היום, ומחר יצטרף אליה המתאזרח כריס מגאת'רי.

הולנד תסיים את הכנותיה עם שני משחקי אימון ביתיים מול איסלנד ולאחר מכן שני משחקי ידידות נוספים עם גרמניה. רק בסוף השבוע יתברר אם דן גדזוריק, שחתם על הארכת חוזה בבאקס, יצטרף באמת להולנד בטורניר ההזדמנות האחרונה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();