עדכון מבלגיה והולנד
אורי סביר ,10/08/2005

שבוע וחצי לפני פתיחת טורניר ההזדמנות האחרונה, עדכונים מנבחרות בלגיה והולנד. וגם חדשות מהקבוצות שכבר העפילו: וויצ'יץ' קפטן, פארקר ונוביצקי יגיעו.

הולנד פתחה בהכנות
נבחרת הולנד, שהתכנסה לראשונה לפני שבוע, יצאה לטורניר הכנה בפורטוגל בלי כוכבי האן.בי.איי שלה, דן גדזוריק ופרנסיסקו אלסון. אחרי הטורניר ישחקו ההולנדים פעמיים נגד איסלנד, ויסיימו את ההכנות בשני משחקים נגד גרמניה. שחקן נוסף שנעדר מהסגל לטורניר בפורטוגל הוא המתאזרח כריס מגאת'רי, ששיחק עם הנבחרת בעונה שעברה ובעבר התאמן עם מכבי ראשל"צ.

ביום רביעי יפגשו ההולנדים את צ'כיה, יום לאחר מכן את אנגליה וביום שישי את פורטוגל המארחת, שכזכור גברה על ישראל בקיץ שעבר. ההולנדים, שמקדמים את משחקי הבית נגד בלגיה וישראל תחת הסיסמה "קדחת ספטמבר", החלו במכירת כרטיסים למשחקים, ואפילו למשחקי האימון בשבוע הבא נגד איסלנד בכרונינגן הכניסה לא תהיה חופשית.

בלגיה זכתה בטורניר בפינלנד
נבחרת בלגיה, היריבה הראשונה של ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה בעוד שבוע וחצי, זכתה בשבוע שעבר בטורניר הכנה בפינלנד, אחרי ניצחון 77-81 על הנבחרת המקומית. סבסטיאן בלין הצטיין עם 20 נקודות ועשרה כ"ח.

קודם לכן הביסו הבלגים את נבחרת אנגליה, 69-93, כאשר בגין רושם 23 נקודות ו13 ריבאונדים. במשחק הראשון גברו הבלגים על נבחרת אוסטריה, 58-76.

וויצ'יץ' קפטן, פארקר ונוביצקי יגיעו לאליפות
לנבחרת קרואטיה יש קפטן חדש: סנטר מכבי ת"א, ניקולה וויצ'יץ'. במחנה האימונים של הנבחרת התקיימה הצבעה בין השחקנים, שבחרו את מס' 7 להיות הקפטן שלהם באליפות אירופה הקרובה.


וויצ'יץ', קיבל את הכבוד הראוי
טוני פארקר, אלוף האן.בי.איי עם הסאן אנטוניו ספרס, ישחק גם הקיץ עם נבחרת צרפת באליפות אירופה. פארקר סובל מפציעה בברך ובשבוע הקרוב ינוח מאימונים, אך יחזור לאחר מכן. באליפות עצמה הוא עשוי לפגוש את מחליפו בספרס, בנו אודריך, במידה וזה ישחק בנבחרת סלובניה. מי שיעדר בודאות הוא סאשו אוזבולט מלובליאנה, שעבר ניתוח בברכו ויעדר חצי שנה.

אחרי מספר דיווחים סותרים, אומרים בהתאחדות הגרמנית שדירק נוביצקי ילבש את מדי נבחרת גרמניה באליפות אירופה הקרובה. לאחרונה פורסם שכוכב המאבריקס יחרים את האליפות, אך ככל הנראה אין בכוונתו לעשות כן.

מי שלא יהיה באליפות בודאות, הוא חוסיין בשוק, סנטר מכבי ת"א בעבר, שנשאר מחוץ לסגל של בוגדן טנייביץ' לאליפות. אוגוז סאבאס וסנאק אקיול הוקפצו מנבחרת הנוער, אחרי שלקחו אותה לגמר אליפות אירופה שנערכה אף היא בבלגרד.

הנבחרת המארחת, סרביה ומונטנגרו, תחסר שלושה שחקני אן.בי.איי באליפות: פרדראג דרובניאק, מרקו יאריץ' וולאדימיר רדמאנוביץ'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();