שרף השאיר את ששון
ספסל ,09/08/2005

אחרי שבימים האחרונים התלבט האם לחתוך את שרון ששון מהסגל בעקבות התקרית נגד טורקיה ב', הודיע היום צביקה שרף שהוא משאיר את השחקן בכל זאת. פלג חזר לאימונים.

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, החליט להשאיר את שרון ששון בסגל הנבחרת והודיע על כך לשחקן. זאת לאחר ששקל בימים האחרונים כיצד לנקוט בתגובה לעבירת המשמעת החמורה שביצע השחקן במחנה המשחקים בטורקיה.

במשחק נגד טורקיה ב' ביום שישי הטיח שרף ביקורת בששון כשהוריד אותו לספסל, וזה מצידו לא נשאר חייב. בשני המשחקים שלאחר מכן סיפסל שרף את השחקן, והודיע שרק בשובו ארצה יחליט אם לחתוך אותו או לא.

הרכש החדש של מכבי ת"א, שהיה שחקן חמישייה בשנה שעברה תחת מולי קצורין בנבחרת, סובל מפיחות במעמדו מתחילת תקופת שרף, שמעדיף בעמדה מס' 3 את משה מזרחי.

שרף לקח בחשבון את התנצלותו של ששון, כמו גם את פניית השחקנים להשאירו בסגל. "מעכשיו והלאה צריכים כולם להניח את זה בצד, להתכונן למשחק הקרוב נגד הבלגים ב-20 בחודש ולחשוב איך מגיעים אליו הכי מוכנים", אמר שרף.

ברק פלג התאושש מניתוח הארתרוסקופיה שעבר ושב לאימונים מלאים אחרי כשבועיים, כמו גם עמית בן-דוד ואיציק אוחנון, חברי הסגל הרחב שלא יצאו למסע המשחקים בטורקיה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();