רומרו שלח מחליף לרמה"ש
אורי סביר ,31/07/2005

רמה"ש מחתימה היום זר שני: טרנס שאנון, פורוורד אמריקאי שהפסיד לפני שבועיים את האליפות בונצואלה לקבוצה של הקטור רומרו, שהתלהב מביצועיו והמליץ עליו לקבוצתו הקודמת.

טרנס שאנון (25, 2.03 מ') הוא הזר השני שמחתימה רמה"ש אחרי אנדרה לואס, שהגיע אחרי שנתיים במכסיקו. בחודשים האחרונים שיחק שאנון עם הזר של רמה"ש בעונה שעברה, מרכוס האטן, בקבוצת גוארוס, שהפסידה בגמר הפלייאוף של ונצואלה למארינוס, בה סיים את העונה הקטור רומרו, זר אחר של רמה"ש.

רומרו, שיחד עם אוסקר טורס הנהדר חזר בקיץ למולדתו כדי לקחת אליפות, זכה בתואר המצטיין של הפלייאוף, והמליץ לרמה"ש על שאנון, שקלע נגדו במשחק האחרון בסדרת הגמר 31 נקודות לפני כשבועיים בלבד. רומרו בעצמו אגב, קרוב מאוד לחתימה בואלנסיה הספרדית. לפני שנתיים זכה בתואר המצטיין של הפלייאוף שלי קלארק ששיחק בגבעת שמואל לפני כמה שנים.

הליגה בונצואלה משופעת בזרים עם עבר ישראלים, ומלבד אלה שכבר ציינו אפשר למצוא שם את טוני בישופ, ריאן לורת'רידג', ג'רמיין בוייט, רנדל ג'קסון, מונטי ווילסון, ליאון טרימינגהאם, פרד וינסון, לי בנסון ואחרים.

שאנון הוא בוגר קולג' אלג'ין, שעד העונה האחרונה ניסה מזלו בליגות החצי מקצועניות בארה"ב ובליגת הפיתוח של האן.בי.איי, בה זכה באליפות עם אשוויל בעונה שעברה. אגב, הזר האחרון שהגיע ארצה כאלוף הNBDL הוא ברנדון קורץ מהגליל שגם שיחק באשוויל. אחרי סיום העונה חתם שאנון בסין, אבל מהר מאוד עבר לליגה בונצואלה, שהסתיימה לא מכבר כאמור.

ב18 משחקים בונצואלה רשם הזר החדש של רמה"ש ממוצעים של 36 דקות, 21.6 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים וקצת פחות מחסימה ושתי חטיפות למשחק. הוא קלע 56% לשתיים, 42% לשלוש ו65% מהקו.

שאנון הוא מסוג הפורוורדים שאנחנו רגילים לראות פה, והוא צפוי לשחק בשלוש עמדות הפנים. הוא אתלט מדהים בצורה בלתי רגילה, ולצד קליעה רכה מחצי מרחק ומעלה יש לו גם גוף חזק ומאסה לשים על גבוהים יריבים. בדיוק כמו רומרו, גם הוא לא שיחק עדיין באירופה ורמה"ש תהיה טבילת האש שלו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();