ג'ינו, משחרר קיטור



ג'ינו סוגר חשבון
אורי סביר ,21/07/2005

בראיון לרון קופמן ב"הארץ", פותח יעקב ג'ינו פה על פיני גרשון שהבטיח ("ברור שאם אני ממשיך, אתה איתי"), על מחליפו במכבי ("דן שמיר עדיין ילד") ועל אבי בן-שימול ("אין לו את זה"). שתיקת הכבשים מספר 2?

יעקב ג'ינו, מאמן נבחרת העתודה עד גיל 20 ועוזר מאמן נבחרת ישראל, שנשאר בלי קבוצה לעונה הבאה, משחרר מספר ציטוטים בראיון לרון קופמן ב"הארץ".

על מכבי
"הם היו הוגנים, אבל אם משהו צרם לי, זה הפרסומים שבמכבי כועסים עליי בגלל השיחות עם הפועל ירושלים". המאמן סיפר כי סיפר על ההצעה לשמעון מזרחי, מוני פנאן ופיני גרשון, שהמליצו לו לא לפסול אותה על הסף.

על פיני גרשון
"הוא אמר לי, 'תגיד לי, אתה השתגעת? ברור שאם אני ממשיך אתה ממשיך איתי. מה אתה חושב, שבגילי אני אתחיל לעבוד?'. בקיצור, הייתי רגוע".

על דן שמיר
"אני לא חושב שדן לא ספר אותי, או עשה לי תרגילים מאחורי הגב. אתה יודע מה, במחשבה שנייה אני מעדיף שלא לראות את זה ולא לחשוב על זה. אבל דן שמיר לא ממנה מאמנים ולא מפטר אותם". ג'ינו לא מלא פירגון למחליפו: "דן הוא ילד מוכשר, אבל עדיין ילד. הוא עוד לא אימן אף פעם".

על החתמתו של וויל סולומון במכבי
"סולומון כדורסלן מוכשר באופן יוצא דופן, אבל כדורסל זה לא כישרון מולד, זה משחק קבוצתי שדורש יכולות מנטליות עצומות. ברמות הגבוהות, ומכבי ת"א היא רמה בפני עצמה, הראש הוא לפני הכל".

על ההחלטה לעלות עם ניב ברקוביץ' לדקות האחרונות מול ליטא במקום אבי בן-שימול
"בן-שימול הפסיד לנו שני משחקים. אתה מדבר איתי על בחור שעשה 12% לשלוש ו24% לשתיים. אין לו את זה, פשוט אין לו את זה. אני מדבר איתו על מהלך, אתם בבית הרי לא שומעים, אני לא לקחתי במשחקים פסקי זמן ואמרתי לאבי, 'אחרי שאתה קולע עונשין, אנחנו לא עושים עבירה, כי כדור אחרון אני רוצה אצלי'. אז מה היה? הבחור מחטיא שתיים מהעונשין ומיד מבצע עבירה. לפחות ניב ברקוביץ' הקשיב לי".

יעקב ג'ינו יצטרף לאריק שיבק ולנבחרת העתודה הותיקה לקראת אליפות העולם בארגנטינה. מיד אחר כך, יחזור המאמן לארץ לקראת חשבון נפש ארוך.

מה אתם חושבים על ההתבטאויות של ג'ינו?
דברו על זה בפורום "ספסל"






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();