הפולנים נחתו בארץ
אורי סביר ,20/07/2005

נבחרת פולין, שתשחק שלושה משחקי אימון מול ישראל בסוף השבוע, נחתה בארץ והספיקה להתאמן בעין שרה. הפולנים הגיעו בלי שלושה שחקנים הנמצאים במחנות הNBA.

נבחרת פולין נחתה לפנות בוקר בארץ לקראת שלושת משחקיה נגד נבחרת ישראל. סגל הנבחרת הפולנית, המתכוננת אף היא למשחקי ההזדמנות השנייה לעלייה לאליפות אירופה, מונה 14 שחקנים.

גארדים: בארטוש סז'אוו, קשישטוף שוברגה, דויד ויטוף, פשמסלאב פרסונקייביץ'.
פורוורדים: ראדוסלב חיז'י, פיליפ דלביץ', רוברט וויטקה, מרצ'ין סטפיינסקי, מרצ'ין סרוקה, פיוטר דוברובולסקי, פאבל ויקיירה.
סנטרים: רפאל ביגוס (2.15 מ'), הוברט ראדקה, פאבל קובלצ'וק.
המאמן הוא וסלין מאטיץ'.


נעדרים מהנבחרת הפולנית שלושה שחקנים המופיעים בימים אלה בליגות הקיץ של ה-NBA: מאצ'יי לאמפה עם ניו אורלינס, מרצי'ן גורטאט שנבחר בדראפט השנה בידי אורלנדו מג'יק, ושימון שבצ'יק שמשחק עם מילווקי באקס.

הפורוורד אדם וויצ'יק (שנעדר גם מהקמפיין הקודם) והגארד אנדז'יי פלוטה פרשו מהנבחרת, שתתמודד גם היא בטורניר ההזדמנות האחרונה. כמו כן עזב את הנבחרת המתאזרח המצוין אריק אליוט.

בקיץ שעבר סיימה פולין את הבית שלה עם סלובניה, צרפת וצ'כיה במקום האחרון עם ניצחון אחד בלבד על הצ'כים, והפסידה את כל משחקי החוץ שלה בהפרש ממוצע של 21.7 נקודות. עם זאת, בבית היו קרובים הפולנים לניצחון מול הצרפתים (הפסד בשלוש הפרש) ועמדו טוב גם מול הסלובנים המצויינים, עם לאקוביץ', בצ'ירוביץ' ואחרים.

במשחק שנערך בשנה שעברה בורוצלאב גברה פולין על ישראל 72-84, עם 21 נקודות של רוברט וויטקה. מאמן ישראל אז, מולי קצורין, היה בין המועמדים לאימון נבחרת פולין.

הפולנים כבר הספיקו לקיים אימון בעין-שרה, בו יתקיימו שני משחקי האימון הראשונים: מחר (20.00) ומחרתיים (16.00). ובמוצאי שבת ישחקו הנבחרות בהדר יוסף (20.30). הכניסה לכל המשחקים חופשית.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();