קוז'יקרו. עוד עונה באדום



קוז'יקרו נשאר בירושלים, מרקוביץ' מצטרף
אורי סביר ,14/07/2005

עידו קוז'יקרו, שסיים את העונה שעברה שיחק בלה-מאן הצרפתית, חתם לעונה שלישית בהפועל ירושלים, שסיכמה גם עם "צרפתי" אחר, ארז מרקוביץ'. נבחרת: פלג פצוע, ייעדר שבוע וחצי.

הפועל ירושלים ביצעה ביממה האחרונה שתי החתמות ישראליות משמעותיות לקו הקדמי שלה. עידו קוז'יקרו, "קיר בטון" או "האל מבית הלל" בפי אוהדי מלחה וכפר בלום, חתם לעונה שלישית בהפועל ירושלים. קוז'יקרו, שבעונה שעברה פספס כשלושה חודשים עקב פציעה טורדנית, סיים את העונה בלה-מאן הצרפתית, אך הספיק לשחק בה שני משחקים בלבד.

קוז'יקרו, סנטר הנבחרת שהיה מצוין באליפות אירופה הקודמת והיה שותף בכיר בזכייה בגביע יול"ב, גדל בגליל עליון ופרץ בגיל מאוחר, בין היתר תחת ארז אדלשטיין, מאמן ירושלים החדש.

שחקן נוסף של אדלשטיין, סנטר הנבחרת ארז מרקוביץ' (27, 207) סיכם על הצטרפותו לאדומים של מלחה. מרקוביץ', ששיחק תחת אדלשטיין בעבר במכבי רמת גן, וסיים את העונה הקודמת בראסינג פאריס הצרפתית, יחתום על חוזה במלחה ויעזוב את עירוני נהריה בה שיחק בשנים האחרונות.

קוז'יקרו ומרקוביץ' משלימים קו קדמי כחול לבן של שחקני נבחרת ישראל, אם כי לא ברור כיצד יוכל המאמן לשחק עם שניהם יחד, בשל סגנון משחקם הדומה.

נבחרת: פלג נפצע
ברק פלג סובל מקרע במיניסקוס, וייעדר בודאות מעשרת הימים הקרובים, ובין היתר משלושת משחקי האימון של הנבחרת נגד פולין בנהריה והדר-יוסף. היום הצטרף לאימונים כריס ווטסון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();