שרף. הכנה ראויה להזדמנות האחרונה



11 משחקי הכנה לנבחרת
אורי סביר ,13/07/2005

הושלם לוח משחקי ההכנה של נבחרת ישראל, שיכלול ארבעה מפגשים עם פולין, שני משחקים עם אסטוניה, טורקיה ולטביה ואחד עם בוסניה.

לוח משחקי הכנה עמוס מאוד לנבחרת ישראל לקראת טורניר ההזדמנות האחרונה בשלהי אוגוסט מול בלגיה והולנד. בימים חמישי, שישי ושבת הבאים, תארח ישראל את נבחרת פולין לשלושה משחקי אימון. השניים הראשונים יערכו בעין-שרה, שם תארח ישראל גם את משחקיה הרשמיים, והשלישי בהדר יוסף.

ב24 ביולי תצא הנבחרת למסע המשחקים הראשון, שיחל ב25-26 מול הנבחרת האסטונית (בה ישחק מרטין מיורסאפ) ויסתיים יומיים לאחר מכן בשני משחקים נגד הנבחרת הלטבית, שבמפגש הקודם בין הנבחרות בלטביה, הביסה אותה באחד המשחקים שגרמו להדחת ישראל מטורניר המוקדמות הראשון.

ב4 באוגוסט תצא ישראל לטורקיה, שם תשחק משחק אימון מול הנבחרת המקומית ולאחר מכן תשתתף איתה בטורניר מרובע שיכלול גם את הפולנים ונבחרת בוסניה, שלאחריו תחזור ארצה ותתכונן למשחק הרשמי הראשון כשבוע וחצי לאחר מכן.

מבין הנבחרות היריבות של ישראל בהכנה, בוסניה, לטביה וטורקיה הן אלו שכבר הבטיחו השתתפותן באליפות אירופה. פולין ואסטוניה ישחקו גם כן בטורניר ההזדמנות האחרונה (בבית אחד יחד עם צ'כיה), ובאופן תיאורטי, אחת מהן עשויה לפגוש את ישראל בטורניר ראשי הבתים שיערך ימים ספורים לפני האליפות בנובי-סאד.

כריס ווטסון, המתאזרח של הנבחרת, צפוי להצטרף לאימונים ביום חמישי באימון שיערך באולם זיסמן בר"ג, או לכל המאוחר ביום שישי.

דבר הפרשן
לחיוב: יריבות הכנה ראויות ללא כל צל של ספק, וכמות משחקים מספקת בהחלט. כמו כן, חשוב לשחק נגד הפולנים והאסטונים, שעשויים להיות היריבים בטורניר בנובי-סאד (גם אם הצ'כים נראים פייבוריטים מהבית הזה).

לשלילה: האמת? נראה לי שאת כל הדברים הרעים כבר אמרנו בעקבות סאגת המאמן. עכשיו כשהיא הסתיימה, רק איחולי הצלחה לנבחרת במשימה החשובה כ"כ. עם זאת, אולי היה מקום ליותר משני משחקים בעין שרה, האולם הביתי של הנבחרת בקיץ הזה, אבל כשחושבים על זה לעומק, שני משחקים ביתיים זה גם כל מה שיצא לה לשחק בטורניר הרשמי. סיטואציה בעייתית נוספת עלולה להיווצר דווקא אם נעלה לאליפות. טורניר ההזדמנות האחרונה יכלול שישה משחקים שיהוו "גיבנת" מול שאר היריבות. צרפו לכך 11 משחקי הכנה, וקבלו עייפות מצטברת עוד לפני תחילת האליפות. נו, הלוואי, כרגע זה נשמע כמו צרות של עשירים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();