ווטסון מצטרף לאימוני הנבחרת
אורי סביר ,12/07/2005

אחרי שהתעקשותה מנעה מכריס ווטסון הצטרפות לנבחרת ישראל, נותנת לובן את הפס למתאזרח, שיצטרף לאימוני הנבחרת. עתודה ישנה: גינזבורג עוזר מאמן.

כריס ווטסון, מלך הסלים הישראלי בעונה שעברה במדי גבעת שמואל, יצטרף בימים הקרובים לאימוני נבחרת ישראל, לראשונה בחייו, אחרי שלובן הבלגית, קבוצתו החדשה, הסכימה לשחררו.

כזכור, ווטסון היה אמור להצטרף לנבחרת כבר בתחילת האימונים, אבל לובן, קבוצתו של דרור חג'ג' בעונה שעברה, סירבה להתיר לו כיוון שבמידה וישחק עם הנבחרת באליפות אירופה, הוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה הבלגית רק בסוף ספטמבר. סיבה נסתרת, אומרים באיגוד, היא הסיבה שאחת מיריבות ישראל בטורניר ההזדמנות האחרונה היא בלגיה. לובן, מחזיקת הגביע הבלגי שתשחק ביורוקאפ בעונה הבאה, הביעה עניין באורי יצחקי וגיא פניני.

דבר הפרשן
לחיוב : אולי בלי עמית תמיר, ואחרי העונה שעברה על יניב גרין (ספסול) ועידו קוז'יקרו (פציעה), ישראל צריכה כל חיזוק באיזור הצבע שהיא יכולה לקבל. ווטסון רוצה לשחק בנבחרת, וזה כבר דבר חשוב. במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לשחרר אותו לפני האליפות במידה ולא יענה על הציפיות.

לשלילה : אפשר שהסגנון של ווטסון, פאוור פורוורד נמוך נטול קליעה מבחוץ או אפילו יד סבירה מחצי מרחק, מתאים לליגה הישראלית (ועובדה שחוץ מישראל, המדינות האחרות ברזומה שלו הן אורוגוואי, שבדיה ואנגליה) ופחות לרמה האירופית הגבוהה. יש לקוות שאם הוא לא ירשים, שרף ישחרר אותו ולא יתעקש על החזקת מתאזרח בנבחרת. ווטסון מאכזב, יזכיר לנו יותר את דייויד ברנסלי או דזי בארמור ששיחקו באליפויות אירופה, ופחות את לבאן מרסר או בארי לייבוביץ', שהיוו חלק חשוב מאוד בהצלחות כחול-לבן.

מכל מקום, "ספסל" מברך על הצטרפותו לנבחרת, ובכלל על כל שחקן שמביע רצון לייצג את המדינה.


ווטסון. בכורה בכחול-לבן

גינזבורג מחליף את ג'ינו בעתודה הישנה
ננו גינזבורג, מאמן בני השרון בעונה החולפת ובעונה הבאה בגבעת שמואל, התמנה לעוזרו של אריק שיבק בנבחרת העתודה עד גיל 21 שתשחק הקיץ באליפות העולם. גינזבורג התמנה אחרי ישיבה בהשתתפות שיבק, איתן רוב ויורם חרוש, ויחליף בתפקיד את יעקב ג'ינו, מאמן נבחרת העתודה החדשה עד גיל 20, שהתמנה לאחרונה לעוזר מאמן בנבחרת ישראל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();