רמת-גן מיישרת קו. תוהו ובוהו בעפולה.
שגיא ניר ,20/09/2004

דווח משתיים מהבכירות בקבוצות הליגה הלאומית. מאמן ר"ג אבישר: "המטרה היא העפלה לליגת-העל". מאמן עפולה גרשון: "כרגע- עפולה לא קיימת".

היורדת מליגת-העל, עירוני רמת גן ממשיכה בהכנות לפתיחת העונה. בקבוצה חתומים המתאזרח הותיק ג'ו דאוסן, מיקי גורקה שהגיע מביאליק, ישראל ישי ששיחק בעונה שעברה מספר מחזורים בגליל-העליון, מאיר בר-דוד, עדי רחמים, רועי גופר שחוזר משהות מעבר לים במכללת אסמפשן, והנתניתי הצעיר אוריה גור. שחקנים נוספים בסגל הקבוצה הם המקומיים גל נוראני ועידו סמואלוב, ויואב הרטמן מהפועל גבעתיים. בימים הקרובים אמורים לסגור סופית הזר המצוין טיק רוג'רס ודור הופמן, מה שיביא להשלמת הסגל.
חובות הקבוצה כוסו ע"י עיריית רמת-גן, ומונתה הנהלה חדשה בראשותו של איש העסקים בני ברנר.
מאמן הקבוצה, איציק אבישר, אופטימי: "המטרה שלנו מוצהרת וברורה - להעפיל בסוף העונה לליגת-העל". למאמן יש סיבות טובות לאופטימיות. מעבר לסגל המבטיח המסתמן, הוא חתום על עליתה של אליצור אשקלון לליגת-העל לפני שנתיים כמאמן ראשי.

בעפולה, לעומת זאת, המצב הרבה פחות מזהיר. הערב נערכה ישיבה נוספת בעיריית עפולה בנוגע לחובות הכבדים של הקבוצה, ובנוגע לעתידה. בעפולה מתקשים לגגיס את הערבויות הנדרשות לבקרת התקציבים, מה שמונע נכון לעכשיו החתמת שחקנים. מאמן הקבוצה בעונה שעברה, משה גרשון: "כרגע עפולה לא קיימת. במצב הזה אי אפשר אפילו לפנות לשחקנים והזמן אוזל. מבחינתי, אמנם יש לי סיכום על המשך דרכי כמאמן, אך כל עוד אין כסף עדיין לא קיבלתי את ה- O.K."
במידה ועפולה לא תפתח את העונה, היא תצטרף לקבוצה לאומית נוספת - לאומית השרון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();