מאמן חדש-ישן. שרף



שרף, ג'ינו ובית הלחמי
שגיא ניר ,05/07/2005

צביקה שרף מונה רשמית למאמן הנבחרת ויעביר כבר הערב את האימון הראשון. יעקב ג'ינו ואריאל בית הלחמי מונו לעוזרי המאמן. אבי סוכר יחליף בסגל את ליאור ליובין הפצוע.

שמח באיגוד הכדורסל. אז קודם זה התחיל בחגיגה התקשורתית סביב תעודת המאמן ששלחה את דיוויד בלאט הביתה, אחר כך ארז אדלשטיין סירב להצעה לאמן את הנבחרת, אז באו דיבורים חסרי בסיס על פיני גרשון כמאמן הנבחרת, ואתמול צצו להם פתאום צביקה שרף ואפי בירנבוים, כשני המועמדים לאימון הנבחרת, כשצביקה שרף הוא זה שימונה היום למאמן באופן רשמי..

באיגוד הכדורסל פנו אתמול (שלישי) בבוקר לשרף, אותו הגדירו כ"יחיד שמסוגל להוציא את העגלה מהבוץ". באיגוד צרפו את שמו של אפי בירנבוים, שהיה מועמד לאימון גם לפני מינוי בלאט, כדי שזה יראה כמו פייר פליי.

בירנבוים, שההתבטאות שלו העונה נגד השליטה המכביסטית בכדורסל סגרה את הגולל על סיכוייו לאמן אי פעם בנבחרת, זעם על הדרך בה מתנהלים העניינים ואמר לוואלה! ספורט: "אני רוצה לדעת איך בוחרים מאמן לנבחרת. אני רוצה לדעת מי בוחר, איפה הוועדה המקצועית. מי בוחר את המאמן? אריק שרון? לי זה לא נראה רציני. אני רוצה לדעת מי רוצה אותי, מי העלה את המועמדים". כאמור, בירנבוים הוא ככל הנראה מועמד קש.

שרף פנה לארז אדלשטיין ואריק שיבק בבקשה כי ישמשו כעוזרו, אך מאמנה החדש של אנטוורפן נאלץ לסרב בשל מחסור בזמן ואדלשטיין סירב גם הוא. בסופו של דבר מונה יעקב ג'ינו לתפקיד ואריאל בית הלחמי הצטרף גם האו לצוות המקצועי.


צביקה שרף, שימונה בקרוב למאמן, אימן את הנבחרת מספר פעמים בעבר, בין היתר באליפויות אירופה ב-1993, 1995 ו-1997. פרט ל-10 אליפויות ב-10 שנים במכבי ת"א, אימן שרף גם באוסישקין ומלחה, כשלזכותו רשימה אירופית מכובדת שמתחילה עם גביע קוראץ' עם אריס סלוניקי, דרך לימוז' הצרפתית, פאוק סלוניקי, מקדוניקוס, וורוצלאב.שרף פתח את העונה האחרונה בדינמו מוסקבה, אך התפטר ממנה במהלכה. כולנו תקווה כי המאמן הותיק יצליח להוציא את הכחול לבן מהפלונטר, בדרך לאליפות אירופה בסרביה בקיץ. בהצלחה.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();