בלאט לא מתרצה, אדלשטיין עשוי להחליפו
אורי סביר ,04/07/2005

דייויד בלאט מסרב לחזור בו מהתפטרותו, ולמרות השמועות המתגברות על האפשרות שפיני גרשון יחליפו, רוב הסיכויים הולכים לטובת ארז אדלשטיין. ליאור ליובין פצוע ועלול להחמיץ את הטורניר, גם ווטסון בספק.

דייויד בלאט, שהתפטר מאימון נבחרת ישראל ביום שישי, לא מתכוון ככל הנראה לחזור בו. בלאט, שהאיגוד הציע לו לקבל את התעודה בהליך מקוצרר במיוחד, לא מעוניין בתפקיד יותר ואף המליץ לארז אדלשטיין, עוזרו, להמשיך בדרך בה החלו ולרשת אותו. בינתיים קראו בכירי האיגוד וכמובן גם שחקני הנבחרת לבלאט לחזור בו.

הנבחרת התכנסה אמש לראשונה לאימוני כושר עם יורם מנחם במכון וינגייט, כאשר אדלשטיין צופה מן הצד. פתיחת האימונים המקצועיים נדחתה בעקבות הבלאגן מיום שלישי לרביעי. כמו כן, מתחזקות השמועות על פניה של האיגוד לפיני גרשון, אך הסיכויים שהוא יענה אליה, על אף ניסיונות השכנוע של שמעון מזרחי, נראים נמוכים מאוד. במקרה הקלוש שכן יגיע, אדלשטיין יחזור להיות עוזרו כפי שהיה בעבר בירושלים.

אדלשטיין עצמו בינתיים לא מדבר עם התקשורת ולא מסגיר רמזים על העתיד הקרוב. יש לציין שאדלשטיין היה מראש מועמד לתפקיד הבכיר, ונתון כמעט בלתי יאמן נוסף משחק לטובתו. העובדה שאימן כמעט את כל שחקני הסגל בקבוצות הליגה: ליאור לובין ומתן נאור בר"ג והפועל ת"א, דרור חג'ג' בהפועל ת"א, יניב גרין בהפועל ת"א ובני הרצליה, טל בורשטיין בבני הרצליה, ארז מרקוביץ' במכבי ר"ג, עידו קוז'יקרו, שרון ששון ואיציק אוחנון בגליל עליון, משה מזרחי ומאיר טפירו בהפועל ירושלים, גור שלף בגבת העמק ואפילו כריס ווטסון כזר בהפועל ת"א.

לובין בספק, גם ווטסון
חדשות רעות גם מכיוון סגל השחקנים: ליאור לובין, ששיחק בפלייאוף האוקראייני על אף הפציעה בשרירי הבטן, עשוי להיעדר מתקופת האימונים ומהטורניר עצמו. לובין, שנח רק בשלב רבע הגמר, סובל מכאבים והיום ינסו לאבחן את חומרת הפציעה.

כריס ווטסון עדיין לא קיבל שחרור מלובן הבלגית, שמקשה מאוד על הנבחרת ועשויה למנוע ממנו הופעה בנבחרת. עמית תמיר, שביקש שיחרור, לא פתח עם הנבחרת את אימוני הכושר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();