ניסים, בתמונה ממשחקו האחרון בקבוצה



אפיק עוזב את שטראסבורג
אורי סביר ,03/07/2005

על אף ההצלחה בשתי העונות האחרונה והסיכוי לשחק עם הקבוצה ביורוליג, החליט אפיק ניסים לעזוב את שטראסבורג הצרפתית. עדכון ממחנות האימונים בטרוויזו ופרנקפורט.

אחרי שתי עונות מצויינות בשטראסבורג, הראשונות שלו באירופה אחרי קריירה ישראלית בראשל"צ ורמה"ש, נפרד אפיק ניסים מהקבוצה. ניסים ינסה להגיע לליגה בכירה יותר, ככל הנראה בספרד או רוסיה.

ניסים, שיחל היום באימונים בנבחרת ישראל, היה מגורמי המפתח בעונת השיא של שטראסבורג שהביאה לאליפות היסטורית ולהשתתפות ביורוליג. ניסים יחפש מקום בליגה נחשבת יותר, בה גם ככל הנראה ישתכר יותר.

פניני ממשיך להצטיין, מועמד ללובן
גיא פניני המשיך להפגיז במשחק השני של נבחרת הישראלים בהדרכת שרון דרוקר בפרנקפורט, אבל הקבוצה הפסידה 107-104 לקבוצה המורכבת משחקני הבלקן. פניני קלע 24 נקודות, יצחקי הוסיף 20, בוך 10, חזות 7 וקוקיה 6. ב"מעריב" מדווחים, שלובן הבלגית, שתשתתף ביורוקאפ ובשורותיה שיחק העונה דרור חג'ג', מתעניינת בפניני, שעשוי להיות הרכישה הישראלית השניה של הקיץ, אחרי שכבר צירפה את כריס ווטסון.

בטרוויזו הצלחה לקבוצה של הישראלים, אבל מבחינה אישית קצת פחות. בערב השני קלע שחר גורדון (3 ריב', 3 חט') 6 נקודות, אבל רועי ברקוביץ' לא קלע נקודה ב10 הדקות ששיחק. קבוצתם תשחק בגמר הטורניר היום.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();