בלאט שוקל להתפטר
אורי סביר ,01/07/2005

עוד בטרם התכנסה הנבחרת ולו פעם אחת בעידנו, שוקל דייויד בלאט להתפטר מכס המאמן עקב דבריו של ירמי אולמרט בנוגע לשעות החסרות בקורס המאמנים. עמית תמיר ביקש שחרור וגם ווטסון עדיין בספק.

בעקבות פרסום "מעריב" אתמול בנוגע לשעות החסרות של דייויד בלאט עד לקבלת תעודת האימון ודבריו של ירמי אולמרט יו"ר האיגוד, כי בלאט לא יאמן ללא תעודה, שוקל מאמן בנטון טרוויזו הטרי להתפטר. במקרה שכזה, ארז אדלשטיין עוזרו ומאמן הפועל ירושלים הנכנס, יחליפו בקמפיין הנוכחי.

לבלאט, שלשם קבלת התעודה וסיום קורס המאמנים מעביר שעות הוראה, חסרות כשלושים שעות אשר לא יוכל להשלים לפני משימת הנבחרת, שאגב תתכנס לראשונה ביום א'.

תמיר ביקש שיחרור, ווטסון בספק
עמית תמיר, סנטר הנבחרת ופאוק סלוניקי היוונית, ביקש מצוות האימון שחרור מהמשימה הקרובה בקיץ. תמיר, שינסה ככל הנראה את מזלו במחנות הקיץ של האן.בי.איי, שנה אחת אחרי שסיים את תקופת הקולג' המוצלחת בברקלי, עדיין לא קיבל תשובה מקברניטי הנבחרת.

כריס ווטסון, שמיועד להיות המתאזרח של הנבחרת, עדיין לא קיבל שיחרור מקבוצתו הבלגית החדשה, לובן. הבלגים מערימים קשיים מכיוון שאם ווטסון יצטרף לנבחרת, הוא יחל באימונים בקבוצתו החדשה רק בשלהי ספטמבר. מניע נסתר נוסף הוא העובדה שאחת מיריבות ישראל היא בלגיה. אם ימנע מווטסון להצטרף, עשויה להישאר הנבחרת ללא מתאזרח קמפיין שני ברציפות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();