בלאט שומר את האופציות פתוחות
אורי סביר ,29/06/2005

בסגל הרחב של נבחרת ישראל שישלח לפיב"א נמצאים גם שלושת כוכבי העתודה, הלפרין, לימונד ואליהו, אבל מתאזרח, עדיין לא רשום. הנבחרת תחל אימוניה בוינגייט ביום א'.

דייויד בלאט, מאמן נבחרת ישראל, ועוזרו ארז אדלשטיין הרכיבו את רשימת הסגל הרחב של הכחולים-לבנים לטורניר ההזדמנות האחרונה וגם לאליפות אירופה, אם יהיה צורך. שחקנים שלא נכללו ברשימה, כמו דורון שפר למשל, לא יוכלו לשחק בכל מקרה.

בנוסף לרשימת 15 השחקנים שזומנו קודם לכן, הוסיפו אדלשטיין את בלאט שמונה נוספים, כולם אגב שיחקו העונה בליגת העל: ארז כץ, אבי סוכר (אליצור אשקלון), ישראל שיינפלד, אור איתן (הפועל ת"א), גיא פניני (בני השרון) ושלושת כוכבי העתודה שישחקו באליפות העולם עד גיל 21 בבואנוס איירס קודם לכן: רביב לימונד מהפועל ירושלים, יותם הלפרין ממכבי ת"א וליאור אליהו מגליל עליון שישחק גם נבחרת העתודה החדשה באליפות אירופה. מסגל רזרבה זה יוכלו המאמנים לצרף שחקנים במידה ויהיו פציעות.

יש לציין כי לנבחרת אין עדיין מתאזרח רשום בסגל הרחב, זאת על אף שכריס ווטסון זומן לאימונים, ויכול להיות שעוד מצפה הפתעה כזאת או אחרת. שאר הסגל: איציק אוחנון, טל בורשטיין, עמית בן דוד, יניב גרין, דרור חג'ג', מאיר טפירו, ליאור ליובין, משה מזרחי, ארז מרקוביץ', אפיק נסים, ברק פלג, עידו קוז'יקרו, גור שלף, שרון ששון ועמית תמיר.

הנבחרת תפתח את אימוניה ביום א' הקרוב באימון כושר במכון וינגייט, ויום לאחר מכן יעברו השחקנים בדיקות רפואיות. ביום ג' תערוך הנבחרת אימון ראשון בהדר יוסף.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();