ערוץ הספורט: שרון ששון במכבי ת"א
ספסל ,28/06/2005

עומר בנוביץ' מערוץ הספורט שחרר הערב ידיעה ב"חדשות הספורט" על סיכום של שרון ששון במכבי ת"א ל 3 עונות. אם הלפרין יעזוב, טפירו מועמד להחליפו.

שרון ששון, פורוורד הנבחרת, סיכם ל3 עונות במכבי ת"א וצפוי לחתום בקרוב סופית בקבוצה. ששון ששוחרר מאוראל גרייט ויחל להתאמן במדי נבחרת ישראל בתחילת חודש הבא, אמור להרוויח לפי ערוץ הספורט כ 250 אלף יורו לעונה, בדומה לשכרו באוראל גרייט. ששון אמור להחליף בעמדה את גור שלף שכנראה לא ימשיך במכבי ת"א.

בעונה האחרונה שלו באוראל ביורופליג הצטיין ששון עם 19.1 נק', 4.9 רב ו 2.1 אס' למשחק. עם זאת, הקבוצה לא עמדה בציפיות, והחודש הודיע לשחקן מאמן הקבוצה הנכנס, שרון דרוקר, שהוא משוחרר עקב עלותו הגבוהה.

ששון, שגדל בבני יהודה ואת הפריצה האמיתית שלו עשה בגליל העליון, ניהל מו"מ גם עם הפועל ירושלים לאחרונה. לפני מעברו לרוסיה שיחק ה"איטריה" בנהריה, והרשים מאוד בניצחון על מכבי ת"א לפני שנתיים, כאשר קלע 23 נקודות במספר דומה של דקות וללא החטאה מהשדה.

השחקן, לו סעיף יציאה לאן.בי.איי, וסוכנו, אישרו כבר את הידיעה, בעוד שמעון מזרחי מכחיש אותה עד כה.

לחץ כאן לדף השחקן והסטטיסטיקות של שרון ששון

היום אמור להיפגש יותם הלפרין עם יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, וככל הנראה לבקש את השאלתו ממכבי. הלפרין, שאמור להשתחרר מהחוזה ומהצבא בתום העונה הבאה, עשוי להידרש תמורת ההשאלה לחתום על הארכת חוזה בקבוצה בה גדל.

במידה ויעזוב, צפויות לבקש אותו כמעט כל קבוצות הליגה, אך יש לזכור שמכבי לא תשמח לשחררו לאחת משתי האדומות. מאיר טפירו, שהוביל את נאנסי הצרפתית לזכייה בגביע האסים ולגמר הפלייאוף, מועמד להחליפו. טפירו, אחריו רודפות גם הפועל ירושלים וגם נאנסי שרוצה בהמשך העסקתו, היה חתום בעבר על חוזה במכבי ת"א, אך הושאל שנה אחרי שנה ולא זכה לשחק בקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();