קזרנובסקי נשאר בגליל, נהריה בליגת העל
אורי סביר ,28/06/2005

אנטון קזרנובסקי, שחקן נבחרות העתודה והגליל העליון, חתם בקבוצה לעונה נוספת. נהריה, שהיו ספקות לגבי עתידה בליגת העל, תאומץ על ידי "יישקר" ותקציבה ישאר דומה.

אחרי שסיכמו עם המאמן עודד קטש לעונה נוספת, בגליל עליון כבר החלו לתכנן את העונה הבאה. אנטון קזרנובסקי הצעיר, שישחק הקיץ בשתי נבחרות העתודה, חתם לעונה שניה בקבוצה.

אנטון, אחיו הצעיר של אבי ששיחק העונה בליגה השניה בגרמניה והשתייך אף הוא לנבחרת העתודה בעבר, נולד במוסקבה אבל גדל בנוער של מכבי ת"א, ועבר גם בבוגרים. עונה לפני הגליל, שיחק ברמה"ש. בליגת העל העונה הוא רשם 2.8 נקודות ו2.1 ריבאונדים למשחק בעשר דקות בממוצע, וביורופליג 5.5 נקודות ו2.9 ריבאונדים בכ-14 דקות למשחק.

גליל, שמקווה להחתים בימים הקרובים גם את ליאור אליהו לעונה נוספת, חולמים בימים אלו על חזרתו של דורון שפר לקבוצה, וציוותו עם יותם הלפרין (אחריו רודפות כל קבוצות הליגה) בקו אחורי כחול-לבן.

"יישקר" תאמץ את נהריה לבד
אחרי שכבר הועלו ספקות לגבי המשך משחקיה של עירוני נהריה בליגת העל, בא אמש הפתרון. חברת "יישקר", שעד כה אימצה את הקבוצה ביחד עם "שטראוס", תישאר לבד במערכה וביחד עם עיריית נהריה תרכיב את רוב תקציב הקבוצה, שאגב עשוי אפילו לגדול ביחס לעונה הקודמת.

עדיין לא ברור האם גם העונה תשתתף הקבוצה במפעל היורופליג, שיקרא היורוקאפ, זאת עקב עלויות כספיות גבוהות ועל אף שבשנתיים האחרונות (היחידות שלה באירופה) הייתה הקבוצה רחוקה משחק אחד מהעפלה לפיינל פור.

אף שחקן מהסגל עדיין לא חתום לעונה נוספת, וכך גם המאמן אבי אשכנזי, אך כרגע המטרה היא להשאיר את הסגל הבכיר לעונה נוספת, כאשר ההתלבטות העיקרית היא בנוגע לזרי הקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();