אפיק. אלוף צרפת



ניסים אלוף צרפת!
אורי סביר ,12/06/2005

מאיר טפירו הוביל את נאנסי ליתרון במשך שלושה רבעים עם שמונה אסיסטים ומשחק מצוין, אבל שלוש שלשות גדולות של ניסים עשו מהפך ברבע האחרון והביאו אליפות היסטורית לשטראסבורג, אחרי ניצחון 68-72, שמעניק לה כרטיס ליורוליג.

הישראלים עשו את שלהם מול אולם מלא בברסי, טפירו הוליך את נאנסי ליתרון משך רוב המשחק, אבל כמה דקות גדולות עם שלוש שלשות עצומות של אפיק ניסים עשו את ההבדל והעניקו לשטראסבורג אליפות צודקת וניצחון בגמר. נאנסי עשתה את שלה בעצם ההעפלה לגמר, ובזכייה בגביע האסים.

פתיחת המשחק הייתה בסימן דו-קרב בין שאריף פחארדו (נבחרת פורטו-ריקו, היה מועמד לירושלים בקיץ שעבר) משטראסבורג לדראן מקלינטוק מנאנסי. ארבע אסיסטים של טפירו ברבע הראשון הפכו פיגור 4 ליתרון 17-21 בתום הרבע הראשון.

אפיק ניסים, שהיה לא משמעותי עד אז, יצא, ולעומתו טפירו המשיך לנווט את נאנסי לרבע מצוין, אשר בסיומו ירדה להפסקה ביתרון 28-39. שטראסבורג חזרה לעניינים, ופיגרה 5 בלבד בתום הרבע השלישי, 52-47.

ואז הגיעו הדקות של ניסים. שתי שלשות השוו ל58 לכל, והשלישית שלו ברצף השלימה מהפך ונתנה יתרון ראשון מאז דקות הפתיחה לשטראסבורג. טפירו סירב לותר, והשווה (64-64), אבל שלשה של ריקארדו גריר שברה שיוויון, וגם את נאנסי. בסיום, 68-72 וניסים ושטראסבורג אלופי צרפת!

טפירו שיחק 29 דקות, בהן קלע 10 נקודות (8-4 לשתיים, 4-0 לשלוש, 2-2 מהקו), הוריד שלושה ריבאונדים ומסר שמונה אסיסטים. אפיק ניסים שיחק 20 דקות, בהן קלע 11 נקודות (2-1 לשתיים, 6-3 לשלוש) ומסר אסיסט אחד עם חטיפה אחת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();