ישראל תארח בעין שרה
אורי סביר ,29/05/2005

נבחרת ישראל, שתשתתף בקיץ בטורניר ההזדמנות האחרונה להעפיל לאליפות אירופה בסרביה, תארח את בלגיה והולנד באולם עין שרה בנהריה, ולא במלחה, כפי שהסתמן קודם לכן.

עקב השיפוצים שיהיו הקיץ בהיכל יד אליהו, תארח נבחרת ישראל את בלגיה והולנד באולם של עירוני נהריה, עין-שרה. במקור הייתה אמורה הנבחרת לארח במלחה, אבל התנאי ההכרחי שהוצב לשם כך, התקנת מיזוג אוויר, לא התקיים, ועל כן ינדדו הכחולים-לבנים צפונה.

הנבחרת תפתח את אימוניה בתחילת יולי בהדר יוסף, אולם שכבר אירח אותה בעבר במשחקים רשמיים, ורק כחודש וחצי לאחר מכן תעבור להיכל בנהריה. צוות האימון החדש, דייויד בלאט המאמן הראשי, ארז אדלשטיין המאמן העוזר ומוטי דניאל עוזר המאמן, יזמנו 16 שחקנים לפתיחת האימונים, כאשר לפי דבריו של בלאט בתכנית "חמישיות" יכללו בקאדר דרור חג'ג' מלובן הבלגית ואיציק אוחנון שסיים שלוש עונות בסנט לואיס מהמכללות. דייויד בלות'נטאל ודיון תומאס הפצוע, שהיו המועמדים המובילים לעמדת המתאזרח, ישארו ככל הנראה בחוץ.

הנבחרת תשחק בבית משולש עם הולנד ובלגיה בשיטת בית וחוץ בתאריכים 20 באוגוסט עד האחד בספטמבר. מוליכת הבית תעלה לבית משולש נוסף, שיערך בסרביה ימים ספורים לפני האליפות, והמנצחת בו תקבל את הכרטיס האחרון לטורניר, ותיכנס לבית ד' עם המארחת סרביה ומונטנגרו, ספרד (ככל הנראה עם פאו גאסול) ולטביה, שניצחה אותנו בשלב המוקדם. האליפות עצמה תיפתח ב16 בספטמבר, וטורניר ההזדמנות האחרונה יערך בנובי-סאד ב11,12 ו13 בחודש. חשוב לציין שהקבוצה שתסיים אחרונה בבית הראשון תלך לבית משולש נוסף, ממנו היא עשויה לרדת לדרג ב'.

הולנד, נגדה תנעל את הנבחרת את הבית המוקדם במשחק חוץ, תארח את משחקיה במרטיניפלאזה בכרונינגן, וכבר פתחה בשיווק המשחקים תחת הסיסמה "ספטמבר FEVER".

----

חוזהו של יורם מנחם כמאמן הכושר הראשי של האיגוד הוארך בשלוש שנים. מנחם ויתר על אפשרות שעמדה בפניו להצטרף לשרון דרוקר באוראל גרייט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();