דרוקר. גם הוא בעוזבים



דרוקר קרוב לאוראל גרייט, ניצחונות לבר וברנר
אורי סביר ,14/05/2005

שרון דרוקר, מאמן הפועל ירושלים בשנתיים הקודמות, שהה בימים האחרונים בפרם וניהל מו"מ עם אוראל גרייט של שרון ששון. בהונגריה: בר ואלבאקומפ חזרו מפיגור 2-0 בפלייאוף. צרפת: 19 נק' לברנר בניצחון גדול של בזאנסון.

שרון דרוקר, מאמן הפועל ירושלים, גליל עליון ומכבי רעננה בשנים האחרונות, קרוב מאוד לחתימה באוראל גרייט הרוסית. דרוקר בילה את הימים האחרונים בפרם הקרה, וצפה במשחק ההפסד לצסק"א מוסקבה שסיים לקבוצה את העונה.

אוראל, כח עולה בכדורסל הרוסי עד העונה, איכזבה מאוד העונה כשהודחה בשלב הבתים ביורופליג אחרי שעונה קודם לכן הגיעה לפיינל פור המפעל. גם בליגה הרוסית היא איכזבה מאוד, עפה מוקדם בגביע וסיימה את העונה הרגילה בקושי במקום השמיני.

בעונה הקודמת עשתה אוראל שתי העברות "ישראליות", עם שרון ששון שמחזיק בחוזה לעונה הבאה וסאם הוסקין, ששיחק בגליל. בקיץ, אחרי שכבר חתם בירושלים, רצתה הקבוצה גם את וויל אייברי.

בתחילת העונה אימן את ששון סרגיי בלוב האגדי, אבל במהלכה הוא הוחלף על ידי סלאבה חומיצ'יוס. דרוקר צפוי להצטרף לדייויד בלאט, שלקח העונה את גביע היורופליג עם סנט פטרסבורג, ודני גוט, הסקאוט ועוזר המאמן של דינאמו מוסקבה, אותה אימן בתחילת העונה צביקה שרף.

כבר בעונה שעברה, אחרי שלקח את הפועל ירושלים לגביע יול"ב היסטורי, היו לדרוקר מספר הצעות מקבוצות אירופאיות והוא אף הוזכר לאימון הנבחרת. גם העונה היו לדרוקר מספר הצעות, בין היתר מעירוני נהריה, אבל נראה שההצעה הרוסית היא הטובה ביותר.

בר חזר מפיגור 0 - 2 בפלייאוף!
אחרי שכבר נפלה לפיגור 0 - 2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף ההונגרי (הטוב מחמישה), השלימה אלבאקומפ של יואב בר מהפך מדהים ושלחה את הסדרה למשחק חמישי מכריע, אחרי ניצחון בהארכה 82-89 בסונוק, קבוצתו של דראגן אלכסיץ', אקס-חיפה.

בר הצטיין עם שמונה נקודות, 5 אס', 4 ריב' ו3 חטיפות, ועשה את ההבדל עם שתי שלשות רצופות בהארכה.

משחק מס' 5 יערך מחר באלבאקומפ, והמנצחת תפגוש בחצי הגמר את דברצ'ן, שסיימה את העונה שניה וגברה ברבע הגמר על פאלקו.

ניצחון גדול לברנר ובזאנסון
משה ברנר וקבוצתו בזאנסון פתחו את הפלייאוף בליגה הצרפתית השניה בצורה מרשימה מאוד, עם ניצחון בית ענק 65-93, ששם אותם עם רגל וחצי בחצי הגמר. בזאנסון, שסיימה רק שביעית את העונה הרגילה, הובילה כבר במחצית 37-60.

ברנר פתח בחמישייה, וקלע 19 נק' ב35 דקות, ב4 מ8 לשלוש, 3 מ4 מהקו ו2 מ5 בתוך הקשת. הוא הוסיף שבעה ריבאונדים. טים מייסון, אקס-ר"ג, ראשל"צ ובני השרון, הסתבך בבעיית עבירות וקלע רק 11 נק' ב17 דקות, אבל קלי מקלור המצויין חיפה עליו עם 31. הגומלין ייערך בשבת הבאה ברואן, שסיימה את העונה הרגילה במקום השני.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();