גם קוז'יקרו ישחק בצרפת
שלומי פרי ,11/05/2005

נהירת הישראלים לצרפת ממשיכה, הפעם זהו עידו קוז'יקרו שחתם במובילה הליגה הצרפתית, לה מאן ויחזק אותה בפלייאוף.

עידו קוז'יקרו מקבל את החולצה הצהובה. לא, הוא לא חותם במכבי, הוא פשוט המוביל כרגע בטור דה פראנס הישראלי בליגה הצרפתית.

קוז'יקרו הוא השחקן הישראלי השישי שישחק העונה בצרפת. קוז'יקרו שחתם בלה מאן ויחזק אותה בפלייאוף מצטרף לאפיק ניסים, אורי כהן מינץ, מאיר טפירו, ארז מרקוביץ' ומשה ברנר שכבר משחקים בצרפת.

קוז'יקרו מחליף את מאטה סקלין שנפצע וגמר את העונה.
ביום חמישי לה מאן מארחת את נאנסי של מאיר טפירו במחזור האחרון בליגה הסדירה אבל קוז'יקרו לא ישחק ככל הנראה ויצטרף לקבוצתו החדשה רק בפלייאוף, שם היא עשויה לפגוש ברבע הגמר שוב את טפירו. לקוז'יקרו יש אופציה להמשיך לעונה הבאה במידה והקבוצה תשתתף ביורוליג.

קוז'יקרו, סנטר הנבחרת, סיים את העונה באוסישקין בחודש שעבר אחרי הפסדה של ירושלים 3-1 להפועל ת"א ברבע גמר הפלייאוף, אחרי שהחמיץ מספר חודשים העונה בגלל פציעה לא קלה.

לה-מאן מוליכה את הליגה במאזן 9-24, בדיוק כמו לוילרבאן, אבל הפסידה את ארבעת משחקי הבית האחרונים שלה, לא מעט בגלל פציעתו של מאטה סקלין, אותו יחליף עידו.

למרות זאת, לה-מאן למעשה הבטיחה את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף, מכיוון שהגמר יהיה משחק אחד בלבד שיתקיים בפאריז. במידה ופו אורטז תזכה באליפות, הנציגה השניה של צרפת ביורוליג תהיה זאת שתסיים את העונה הרגילה ראשונה.

לה-מאן, שבעונה שעברה זכתה בגביע וסיימה את הליגה הרגילה במקום הראשון אבל הודחה במפתיע בחצי הגמר ע"י גראבלין של אנדרה וולרידג' מנהריה, זכתה בשלוש אליפויות ב78, 79 ו82 והיא רוצה לחזור לגמר אחרי שתי הדחות רצופות במשחק השלישי והמכריע בחצי הגמר. בעונת 2001/02 אגב, סירבה לה-מאן לשחק בארץ נגד ירושלים ועקב כך הודחה ממוקדמות היורוליג.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();